Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når la du deg da, sist jeg fikk den glupe tanken å ha veldig mye koffein pullver i en halv liter vann. sovnet ikke 06:00 da var våken helle natten da ha ha :green:

Du kan komme tilbake når du har noen døgn bak deg våken. Dette har vært diskutert før i tråden. :dremel:

Min rec er 3,5 døgn ca. Etterhvert mister du følelsen for tid og rom.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Neeh liker ikke sånn Indisk mat, er altfor mye lukt og krydder for min smak. Og kinesisk er for oljete og fritert. Eneste jeg gleder meg til nå er å komme hjem til julemiddag! Fest lørdag og søndag then home.

åssen ser dagene deres ut nå fremover? :D

Hva? Tikka Masala, Fried/Curry Rice, Szechuan og Taiyaki er jo så kjempegodt.

Hva slags mat liker du best da?

Dagene fremover blir god tradisjonell julefeiring. Det betyr god mat, avslapende hygge og snacks, og familie, masse familie. Hvis søsken og alt med stort og smått kommer innom samme dag så blir vi vel bortimot 30 stykk.

Naan brød er ene og alene en god grunn til å like indisk.

Indeed! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hva? Tikka Masala, Fried/Curry Rice, Szechuan og Taiyaki er jo så kjempegodt.

Hva slags mat liker du best da?

Dagene fremover blir god tradisjonell julefeiring. Det betyr god mat, avslapende hygge og snacks, og familie, masse familie. Hvis søsken og alt med stort og smått kommer innom samme dag så blir vi vel bortimot 30 stykk.

Indeed! :thumbup:

Ja, det trenger ikke å være så sterkt selv om det er indisk, og det er stor forskjell på smak etter hvem som lager det. Tikka masala kan være helt nydelig! Jeg liker ikke sterk mat. Kinesisk trenger heller ikke være oljete :) bare å lage den selv det!

Lenke til kommentar

Det diggaste med å bo så sentralt er at jeg har all slags sjapper og kiosker bare få min unna! Calzone fra 7eleven, yumyum!!

Jeg drømte at jeg måtte flytte til Oslo. Først bodde jeg i Bodø. Jeg hadde problemer med å finne leilighet, men fant en ved siden av deg. :p Det var mye bråk utenfor, hele dagen. Vibrasjoner i bakken og lyd fra gravemaskiner, kraner, svære trailere og whatnot. Over gata fra der jeg bodde var det en butikk som minnet litt om Nille, men de hadde mindre utvalg. Der jobbet du og skulle hjelpe meg med å finne julepresang til mamma. Mens vi var inne i butikken begynte den å bevege på seg og plutselig var vi i en annen by. Så våknet jeg.

:p

Lenke til kommentar

Mangler en gave til Mamma.

Hater at folk ikke kan lage en ordentlig ønskeliste. Kommer garantert til å ha flere som kjøper det samme til henne av det hun ønsker seg, spesielt når 4 av 6 ønsker er fagbøker som du ikke får i bokhandlere.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...