Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hæææ hva mener du

At 7eleven ikke lager god mat, med mindre man er stup full og ikke har funnet seg ordentlig junkfood et annet sted.

--------

Mon tro hvorfor GET har cappa nedlastningshastigheten min på 10% av normal hastighet.. Hmm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Neeh liker ikke sånn Indisk mat, er altfor mye lukt og krydder for min smak. Og kinesisk er for oljete og fritert. Eneste jeg gleder meg til nå er å komme hjem til julemiddag! Fest lørdag og søndag then home.

åssen ser dagene deres ut nå fremover? :D

Lørdag: Fap

Søndag: Fap

Mandag: Fap

Tirsdag: Fap

Lenke til kommentar

Tannlegen i dag. Måtte borre, men gjør vondt i den og mange andre tenner nå... kjente ingenting før jeg dro til tannlegen.... :(

Aw, du får se hvordan det føles over helgen. Men tror jeg husker at det skjedde med meg også, tror det gikk over. Jeg har en voksende visdomstann nå, jeg :) den er ikke vond ennå.

Lørdag: Fap

Søndag: Fap

Mandag: Fap

Tirsdag: Fap

Hm, hvilket ord er det vi jenter kan bruke? Fordi "fap" blir jo feil..

Jeg ser ikke, men hva slags vanskelig valg er det han/hun/de må ta?

Så ikke helt fra begynnelsen, men slik jeg forsto det så adopterte foreldrene hans han bort da han ble født, fordi han har noe misdannelser i ansiktet(men gud for en flott fyr personlighetsmessig). Han fant etterhvert ut av dette og på toppen av det hele har han flere småsøsken som han føler et sterkt bånd til og inderlig ønsker kontakt med.

MEn han tør ikke å kontakte dem i frykt for å skape splittelser i familien. At søskene kan føle seg sveket og miste respekt for foreldrene. Han har valget mellom å holde kjeft og la alle dem være lykkelige uvitende eller ta kontakt med dem, for så å risikere splittelser. Sistnevnte er urettferdig for hans del.

Lenke til kommentar

Hva gjør jeg. Tannbørsten min ligger i bilen. Skal jeg ut hente den nå, eller bare drite i å pusse tennene i kveld?!

Dropp det :D eller, siden du har hull... gå ut og hent den ;)

hva er det han skal?

jeg burde ikke være oppe hele natta, fordi jeg skal noe tidlig på dagen på mandag. sist gang jeg gjorde det for noen dager sia var jeg helt dau på dan.

Jeg reiser også tidlig på mandag. Skal du noe i forbindelse med jobben din?

Lenke til kommentar

hva er det han skal?

jeg burde ikke være oppe hele natta, fordi jeg skal noe tidlig på dagen på mandag. sist gang jeg gjorde det for noen dager sia var jeg helt dau på dan.

Når la du deg da, sist jeg fikk den glupe tanken å ha veldig mye koffein pullver i en halv liter vann. sovnet ikke 06:00 da var våken helle natten da ha ha :green:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...