Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Freidig! Har du farget håret mange ganger?

 

Jeg har aldri gjort det før, men vurderer brunt eller rødskjær eller striper, og siden håret mitt er svart fikk jeg beskjed om at de nødt å BLEKE det før selve fargingen, noe som sliter veldig på håret.

 

Så, HVOR slitt blir egentlig håret etter en-to-tre ganger?

Jeg farger vel mitt 5-8 ganger i året. Håret mitt er ganske langt og veldig lite slitt. Men jeg bruker kur og balsam som oftest når jeg dusjer (med mindre jeg dusjer med noen, hahaha)

 

Håret blir IKKE slitt om du behandler det fint. Hvis du vil ha tips så kan du få navnet på kuren og shampo og balsamen som jeg bruker. De er veldig veldig gode!

 

Hvorfor endre? Du har jo allerede den beste fargen. :) Dark mysterious beauty med mørkt, fyldig hår. Blir ikke bedre enn det altså. :w00t:

Sort er ikke helt meg. Jeg blir mye mer åpen i ansiktet med blondt. Rødt har jeg bare hatt en gang før, og da i knæsjrødt. Men jeg liker den fargen jeg har nå. Veldig meg :)

Lenke til kommentar

Så hva er det man vanligvis gjør om man klarer å fylle laptopen med vann? Stor risiko for varige skader?

Hvor mye vann er det snakk om? Hvis du virkelig har fylt den med vann er tilstanden mest sansynlig kritisk. Det eneste å gjøre er vel å tørke den så raskt og skånsomt som mulig, og krysse fingrene for at den starter opp igjen.

 

Sort er ikke helt meg. Jeg blir mye mer åpen i ansiktet med blondt. Rødt har jeg bare hatt en gang før, og da i knæsjrødt. Men jeg liker den fargen jeg har nå. Veldig meg :)

Sant det. Er veldig forskjellig hvilken farge og stil som kler forskjellige personer, og alle ser selvsagt best ut med det som kler dem best. DET er det virkelig beste. ;)

Lenke til kommentar

Freidig! Har du farget håret mange ganger?

 

Jeg har aldri gjort det før, men vurderer brunt eller rødskjær eller striper, og siden håret mitt er svart fikk jeg beskjed om at de nødt å BLEKE det før selve fargingen, noe som sliter veldig på håret.

 

Så, HVOR slitt blir egentlig håret etter en-to-tre ganger?

Du trenger ikke nødvendigvis bleke før farge. Jeg har sikkert ganske likt hår som deg, og har både bleknet, stripet og farget. En del farger har blekemiddel i seg. Asiatisk hår pleier å tåle en del. Jeg ser ikke helt hvorfor ditt hår skulle bli noe mer slitt enn andre som pleier å farge håret blondt.

Lenke til kommentar

Så fin du ble, Freidig! Men hadde ikke du naturlige krøller? Fordi det synes jeg er veldig fint og ønsker det selv, hihi.

Ah, hårkur og balsam og slikt er ikke helt meg. Går bare en vanlig shampoo her i gården. Men kan ikke jeg heller spørre dg igjen lm navnene når jeg faktisk har bestemt meg for å farge håret? Kan sende pm eller noe ssånt!
Uansett grættis med ny hårfarge. Looking hot ;-)

 

 

Du trenger ikke nødvendigvis bleke før farge. Jeg har sikkert ganske likt hår som deg, og har både bleknet, stripet og farget. En del farger har blekemiddel i seg. Asiatisk hår pleier å tåle en del. Jeg ser ikke helt hvorfor ditt hår skulle bli noe mer slitt enn andre som pleier å farge håret blondt.

Ahha, nei du skjønner de frisørene jeg var hos sa at jeg var nødt å bleke det først for å få bra effekt da. Men yeah da går det sikkert greit.

 

Edit: heregud sånn er det å skrive på mobil

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar

Hvor mye vann er det snakk om? Hvis du virkelig har fylt den med vann er tilstanden mest sansynlig kritisk. Det eneste å gjøre er vel å tørke den så raskt og skånsomt som mulig, og krysse fingrene for at den starter opp igjen.

Neida, den ble bare utsatt for mine nydusjede arm. Skjermen frøs, og jeg slo den av. Den har ikke startet opp igjen ennå.

 

Edit: Jeg trosset Neptuns vrede og fikk startet den opp igjen. Jeg er kongen over alle elementer, den utvalgte hersker over alle levende ting, og alle skal frykte mine uendelige krefter!

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Tikka massala da liker du det, snadder mat hum :green:

Neeh liker ikke sånn Indisk mat, er altfor mye lukt og krydder for min smak. Og kinesisk er for oljete og fritert. Eneste jeg gleder meg til nå er å komme hjem til julemiddag! Fest lørdag og søndag then home.

 

åssen ser dagene deres ut nå fremover? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...