Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke både mor og faren din lege? De har sikkert lagt deg i kunstig koma for å få litt fred i heimen :)

Ha-ha, de hadde lett panikk fordi jeg ikke våkna. :p

Du må nå ha fått noe rart innabords visst du klarer å sove i 80 timer. Tror min rekord er 18 timer.

Næsj, det var egentlig null stress. Har flere ganger sovet over 30 timer i strekk uten problemer. Problemene oppstår ikke før jeg våkner og føler meg maks fubar. :p

Heeeeeeeeeeeeeeeeerregud!!!

Ikke så ille. Har vært våken i 80 timer også. :p Og det var ikke LAN engang. Fikk bare ikke sove.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ørneredet. Jeg må se den hver jul.

Where Eagles Dare(1968)?

Die Hard!

Må sees på julaften. Tho, jeg har et problem, nattevakt på julaften...hmm...får legge en slagplan.

Kansje på tide med ett gjensyn med Die Hard ja!

Die hard, Ronja Røverdatter og den eneste romantiske filmen jeg takler: Love actually.

Love Actually så jeg her om dagen, knallfilm. Jaa, Ronja Røverdatter er år og dag siden jeg har sett!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tre nøtter til askepott! Men den kan vel strengt tatt bare sees på julaften.

Ja den er forbeholdt juleaften med den fantastiske norske dubbingen, haha. :wee:

Lenke til kommentar

Die hard, Ronja Røverdatter og den eneste romantiske filmen jeg takler: Love actually.

Midnight in Paris, Amélie, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Forrest Gump og Casablanca er romantiske filmer du burde takle. Romantiske filmer er ikke bare Bridget Jones og Nothing Hill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...