Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor diskuterer dere russe ting? Er enda lenge til mai måned. Dere kan heller gi meg tips til hva jeg skal kjøpe i gave til sønn min. Han er 9 år å elsker biler, så jeg tenkte på å kjøpe en radio styrt bil til han. Problemet er at jeg gjerne vil at han skal kunne bruke den vinterstid også uten at alt av elektronikk ødelegges,

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Vel, du kan jo alltids kjøpe bensindrevet (mye styr riktignok) de klarer seg fint så lenge du pakker inn kontrollboksen inn litt. Servoene ser ut til å tåle det greit.

Er en del servoer som er vanntette ser det ut til, så godt mulig du får elektriske biler som også klarer seg fint, ville bare sett på hvor motorene er plassert.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Er ikke ulovlig å dele bilder av googlede personer. Googlet bare etter fedora neckbeard. :p

Særlig. Det der er bilde av daten din fra i fjor som du har lagret på PC og kost deg med hver kveld.

 

 

 

Du tenkte ikke på sykdom i russetiden?

Man er russ en gang. EN gang.

 

 

Kan tenke meg det, ja. Går allmenn, men det er ikke veldig spennende for å si det sånn. Skal i dag velge hva jeg skal ta til neste år, og ingenting frister.

Om du ikke liker/er god i realfag: IKKE velg realfag.

Om jeg kunne valgt om igjen ville jeg definitivt valgt idrettslinja. Men valgte bort språk og matte da. Sykt chill.

Lenke til kommentar

Vel, du kan jo alltids kjøpe bensindrevet (mye styr riktignok) de klarer seg fint så lenge du pakker inn kontrollboksen inn litt. Servoene ser ut til å tåle det greit.

Hadde nitro bil selv for noen år siden. Betongvegg og 70km/t funket dårlig :p Dessuten er servoen der å elektrisk å liker ikke snø noe særlig.

Lenke til kommentar

Hvorfor diskuterer dere russe ting? Er enda lenge til mai måned. Dere kan heller gi meg tips til hva jeg skal kjøpe i gave til sønn min. Han er 9 år å elsker biler, så jeg tenkte på å kjøpe en radio styrt bil til han. Problemet er at jeg gjerne vil at han skal kunne bruke den vinterstid også uten at alt av elektronikk ødelegges,

Om du har problemer med mora kjøper du et fjernstyrt helikopter til innendørs bruk og et trommesett.

Lenke til kommentar

Var helt spinnvill etter lego i mine yngre år og det er fortsatt råkult. Jobbet tidligere på SFO og det er lite som slår å være kjent som mestern i legobygging blandt ungene. Var ikke like kult når jeg fikk kallenavnet mini-Hitler.

Hvordan får man kallenavnet mini-Hitler?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...