Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gevær, jeg kan skyte! :p

Edit: Men vil egentlig heller også kvele litt... :whistle:

Do eeet.

Det er jo ikke bare gæernt da. Hadde gitt deg en grunn til å leve liksom.

jeg har lyst til å leve, men vil ha mindre stress

Jeg stikker av med Llandari neste jul.

Lenke til kommentar

Sier du som ikke har Bluetooth i bilen engang.. *snobbe seg* :p

Jeg har ikke bil engang. :p

Jeg har scooter med 8" sub, forsterker og CD-spiller med AUX-inngang, samt blå og røde katoder. Alt koblet til et ekstra batteri, som lades ut på null komma niks hver gang jeg føler for å bruke oppsettet.

Lenke til kommentar

Funnet ut at jeg kan ikke se for meg å gjøre det resten av livet. Selve det å gå inn i en klasse og undervise liker jeg jo, men læreryrket er så sinnsykt mye mer enn det, og vet det kommer til å spise meg opp hvis jeg fortsetter. Kommer til å engasjere meg FOR mye, og ikke klare å la vær. Så må gjøre noe annet.

Lenke til kommentar

Vet egentlig ikke helt, men den fortrengiga kombinert med litt klassisk "flink pike-syndrom" førte jo til stort kræsj personlig. Men får jo så mye bra hjelp nå, og hjelper veldig at jeg har slått meg til ro med at jeg skal slutte lærerutdanninge, og at det ikke er verdens undergang.

Føler meg plutselig litt lettere :D

Lenke til kommentar

Vet egentlig ikke helt, men den fortrengiga kombinert med litt klassisk "flink pike-syndrom" førte jo til stort kræsj personlig. Men får jo så mye bra hjelp nå, og hjelper veldig at jeg har slått meg til ro med at jeg skal slutte lærerutdanninge, og at det ikke er verdens undergang.

Føler meg plutselig litt lettere :D

Hvor langt har du kommet i utdanningen da? Du kan jo fullføre utdanningen og jobbe med andre ting. Lærerutdannelsen er veldig allsidig. Det lønner seg å fullføre, mtp. CV.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...