Freidig Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg sitter her fremdeles. Snart! Jeg bare vil ikke sove, og gidder ikke sove. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Snart! Jeg bare vil ikke sove, og gidder ikke sove. Ond sirkel det der. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Får faen meg fucka døgnrytme av å være sykmeldt. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ond sirkel det der. Mildt sagt ja. Må opp om 4,5 time uansett så kan jo like gjerne være våken. Har allerede tatt julevasken og hengt opp julepynt. Nå er jeg sulten. Får faen meg fucka døgnrytme av å være sykmeldt. Det ekke kødd engang. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Skulle hatt meg en SSD. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Mildt sagt ja. Må opp om 4,5 time uansett så kan jo like gjerne være våken. Har allerede tatt julevasken og hengt opp julepynt. Nå er jeg sulten. Får ikke sove. Og må opp om to timer, ettersom jeg har lovt å kjøre mamma på jobb. Deretter skal jeg ta en powernap, og mekke noe mat før jeg stikker på Squash med en kompis. Rett etterpå skal jeg på julegavehandel med ei venninne. Evig takknemlig for at jeg bare trenger å kjøpe èn julegave. Vinmonopolet, here I come. Ferdig med de andre. Gleder meg allerede til dagen er ferdig før den har startet. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Får ikke sove. Og må opp om to timer, ettersom jeg har lovt å kjøre mamma på jobb. Deretter skal jeg ta en powernap, og mekke noe mat før jeg stikker på Squash med en kompis. Rett etterpå skal jeg på julegavehandel med ei venninne. Evig takknemlig for at jeg bare trenger å kjøpe èn julegave. Vinmonopolet, here I come. Ferdig med de andre. Gleder meg allerede til dagen er ferdig før den har startet. EN julegave?! Fy søren, du er heldig. Jeg har pakka inn 30 julegaver idag, men er heldigvis ferdig nå. Jeg er mektig lei den jula her allerede og den har ikke begynt engang. Det er så stress med julegaver og hva man skal kjøpe. Sjæl. La tirsdagen fly forbi. Lurer på om jeg skal forbli mørk eller om jeg skal farge håret lyst. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 EN julegave?! Fy søren, du er heldig. Jeg har pakka inn 30 julegaver idag, men er heldigvis ferdig nå. Jeg er mektig lei den jula her allerede og den har ikke begynt engang. Det er så stress med julegaver og hva man skal kjøpe. Sjæl. La tirsdagen fly forbi. Har bare to andre, og de er jeg ferdig med. Cash til storebror, og pashmina til lillesøss. Jul generelt er stress. Venner har jeg sluttet å kjøpe gaver til, ettersom vi setter mer pris på selskapet til hverandre. Og bruker heller pengene på å finne noe morsomt sammen. Word. Skal nyte den som faen, fordi om jeg gjerne vil at den skal fly forbi. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Har bare to andre, og de er jeg ferdig med. Cash til storebror, og pashmina til lillesøss. Jul generelt er stress. Venner har jeg sluttet å kjøpe gaver til, ettersom vi setter mer pris på selskapet til hverandre. Og bruker heller pengene på å finne noe morsomt sammen. Word. Skal nyte den som faen, fordi om jeg gjerne vil at den skal fly forbi. Du er heldig lell. Ja, jeg er helt enig. Jeg syntes jula er skikkelig stress selv. Nyt dagen. Det kommer IKKE jeg til å gjøre. Familiemiddag i morgen.. Det blir nok interessant. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Du er heldig lell. Ja, jeg er helt enig. Jeg syntes jula er skikkelig stress selv. Nyt dagen. Det kommer IKKE jeg til å gjøre. Familiemiddag i morgen.. Det blir nok interessant. Jeg har store planer om å nyte dagen, ettersom jeg skal på date på onsdag. Og her har du meg som får det til å høres ut som et mareritt. Lawl. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg har store planer om å nyte dagen, ettersom jeg skal på date på onsdag. Og her har du meg som får det til å høres ut som et mareritt. Lawl. Åå, så koselig! Hva skal dere gjøre? (Date kan faktisk være litt mareritt, sånn egentlig) Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Dating generelt er et mareritt, uansett hvor interessert man er i personen. Bli bedre kjent, ettersom jeg har vært så jævla useriøs. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg har aldri vært på en skikkelig date. Tenk det. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Dating generelt er et mareritt, uansett hvor interessert man er i personen. Bli bedre kjent, ettersom jeg har vært så jævla useriøs. Haha, det blir nok koselig Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg har vært på en skikkelig date èn gang. Men det ble med den ene gangen. Det var så jævla kleint og sært. Sånn romantisk preg over det hele. Nei takk. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg har aldri vært på en skikkelig date. Tenk det. Det er jævlig kleint. Og jeg er ikke sånn veldig romantisk av meg, så det funka ganske dårlig.. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg har mine planer for å gjøre det mindre kleint og jævlig, men det innebærer å bryte de reglene som er satt for dagen. Men tror ikke jeg klarer å la være. Haha! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg har mine planer for å gjøre det mindre kleint og jævlig, men det innebærer å bryte de reglene som er satt for dagen. Men tror ikke jeg klarer å la være. Haha! Null pulings? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Null pulings? Yup. Men regler er til for å brytes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg