Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mildt sagt ja. Må opp om 4,5 time uansett så kan jo like gjerne være våken. Har allerede tatt julevasken og hengt opp julepynt.

Nå er jeg sulten.

Får ikke sove. Og må opp om to timer, ettersom jeg har lovt å kjøre mamma på jobb. Deretter skal jeg ta en powernap, og mekke noe mat før jeg stikker på Squash med en kompis. Rett etterpå skal jeg på julegavehandel med ei venninne.

Evig takknemlig for at jeg bare trenger å kjøpe èn julegave. Vinmonopolet, here I come. Ferdig med de andre.

Gleder meg allerede til dagen er ferdig før den har startet.

Lenke til kommentar

Får ikke sove. Og må opp om to timer, ettersom jeg har lovt å kjøre mamma på jobb. Deretter skal jeg ta en powernap, og mekke noe mat før jeg stikker på Squash med en kompis. Rett etterpå skal jeg på julegavehandel med ei venninne.

Evig takknemlig for at jeg bare trenger å kjøpe èn julegave. Vinmonopolet, here I come. Ferdig med de andre.

Gleder meg allerede til dagen er ferdig før den har startet.

EN julegave?! Fy søren, du er heldig. Jeg har pakka inn 30 julegaver idag, men er heldigvis ferdig nå. Jeg er mektig lei den jula her allerede og den har ikke begynt engang.

Det er så stress med julegaver og hva man skal kjøpe.

Sjæl. La tirsdagen fly forbi.

Lurer på om jeg skal forbli mørk eller om jeg skal farge håret lyst.

Lenke til kommentar

EN julegave?! Fy søren, du er heldig. Jeg har pakka inn 30 julegaver idag, men er heldigvis ferdig nå. Jeg er mektig lei den jula her allerede og den har ikke begynt engang.

Det er så stress med julegaver og hva man skal kjøpe.

Sjæl. La tirsdagen fly forbi.

Har bare to andre, og de er jeg ferdig med. Cash til storebror, og pashmina til lillesøss. Jul generelt er stress. Venner har jeg sluttet å kjøpe gaver til, ettersom vi setter mer pris på selskapet til hverandre. Og bruker heller pengene på å finne noe morsomt sammen.

Word. Skal nyte den som faen, fordi om jeg gjerne vil at den skal fly forbi.

Lenke til kommentar

Har bare to andre, og de er jeg ferdig med. Cash til storebror, og pashmina til lillesøss. Jul generelt er stress. Venner har jeg sluttet å kjøpe gaver til, ettersom vi setter mer pris på selskapet til hverandre. Og bruker heller pengene på å finne noe morsomt sammen.

Word. Skal nyte den som faen, fordi om jeg gjerne vil at den skal fly forbi.

Du er heldig lell. Ja, jeg er helt enig. Jeg syntes jula er skikkelig stress selv.

Nyt dagen. Det kommer IKKE jeg til å gjøre. Familiemiddag i morgen.. Det blir nok interessant.

Lenke til kommentar

Du er heldig lell. Ja, jeg er helt enig. Jeg syntes jula er skikkelig stress selv.

Nyt dagen. Det kommer IKKE jeg til å gjøre. Familiemiddag i morgen.. Det blir nok interessant.

Jeg har store planer om å nyte dagen, ettersom jeg skal på date på onsdag. Og her har du meg som får det til å høres ut som et mareritt. Lawl.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...