Extraterrestrial Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det har jeg også, men jeg har fri i morgen, og en umettelig lyst til å sitte oppe hele natta for å spille Crusader Kings 2 og Europa Universalis 4. For ikke å snakke om alle bøkene jeg skulle ha lest, og kryssordene jeg skulle ha løst. Har en stack med Hjemmet-blader, kryssordblader og aviser liggende på nattbordet og i vinduskarmen (jævlig bred vinduskarm, samler opp alt jeg skulle ha lest og gjort til det faller ned i senga mi), som bare maser på meg om å løse kryssordene, ikke sove. Kjenner til problemstilligen! Jeg håper du er sterkere enn meg, jeg ga etter for en powernap.. Selvdisiplin... Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Trykk på "last ned podcast", og velg hvilken sending du vil ha. Den der skal være reklamefri, om jeg ikke husker feil. Spill av i det programmet du har trykket nærmest hjerte og venstre lunge Reklamefri er vel hele P3? Men jeg har prøvd å laste ned derfra, får fortsatt musikken. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 POWER! METAAAAAAL! Fet gjeng. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Når vil du ha sex da?Vel, når som helst, men vil ikke ha sex som julegave, liksom. Jeg tror hun heller ønsker seg en fet gamingpc eller en gadgets til jul.Bingo. Og nye sykkelhansker. Hun ønsker seg sikkert en gaming-PC, siden typen hennes nekter henne å spille på sin.Det har jeg ikke sagt. Låner PCen hans hele tiden. Jeg bare liker ikke å dele PC siden begge er like glad i å bruke den. Ja, og da pleier som de fleste vet, musa å låse seg.Ingen kommentar. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Alle hatt en bra dag? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg iallefall, for det meste! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg har vondt i foten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Kutt den av ved kneet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Alle hatt en bra dag? Nope, våknet kl. 13.30 og var fortsatt trøtt Og har ikke gjort noe jeg burde ha gjort. Annet enn å vaske badet. Skulle ha skiftet dekk på bilen, dratt en tur til skolen og kjøpt julegaver. Lurer på hvor vanskelig det er å tjene litt penger på en blogg Endret 16. desember 2013 av multisync Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 trukke du får stort mer enn 2 stk som vil lese den i snitt med mindre du skriver om noe nytt og veldig spennende. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) trukke du får stort mer enn 2 stk som vil lese den i snitt med mindre du skriver om noe nytt og veldig spennende. Tja, er kanskje ikke veldig nytt, men ganske spennende. Blir en type reiseblogg av en eller annen sort hvis jeg gidder, er riktignok en del arbeid har jeg funnet ut. Det blir mye til at jeg leser div. blogger når jeg prøver å finne ut info. om div. plasser jeg selv har lyst til å reise, og har funnet ut at det er en del som faktisk tjener nok av bloggen til å reise fulltid. Det er ikke akkurat mitt mål, men noen ekstra hundrelapper her og der hadde ikke gjort noe, samtidig som folk hjemme sikkert hadde vært glade for litt oppdatering i livet mitt i stedet for en telefonsamtale sånn annenhver mnd. MAO ikke noe *dettegjørjegidag*-blogg Endret 17. desember 2013 av multisync Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg skal sove snart. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det tror jeg faktisk at jeg skal og. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 jo godt mulig det. pappa nevnte noe her om dan om at han kjenner to stk som visst nok tjener nok penger på reisebloggen sin til å reise rundt omtrent hele tida. problemet er vel at det er veldig mange sånne blogger. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det tror jeg faktisk at jeg skal og. Jeg bare greier ikke legge meg. Jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg har akkurat lagt meg. Skøy. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg sitter her fremdeles. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Søvn er for pussies. /me tenner en ny sigar Endret 17. desember 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Søvn er for pussies. /me tenner en ny sigar Crazy guy. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Enn å være gal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg