Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Fy faen jeg er sulten. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Tenker det er på tide å legge seg nå. Begynner jo å bli lyst. Det må man unngå. Endret 15. desember 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Sitter og flørter over nett.Flørting over nett er gøy. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 I dag skal julepynten fram! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Alle fortjener sex til jul. Men jeg vil ikke ha sex til jul. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 For meg er det bare én Jørgen, og det er Psilo. slettmeg.no? Haha, tro meg, jeg "kjenner" Jørgen godt nok til å vite at nei, han var aldri der han er vel en av de få som alltid har hatt vett i skallen og litt selvrespekt. Hehe. Enden heter også Jørgen Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Men jeg vil ikke ha sex til jul. Når vil du ha sex da? Endret 15. desember 2013 av Llandari Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Når vil du ha sex da? Jeg tror hun heller ønsker seg en fet gamingpc eller en gadget til jul. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hun ønsker seg sikkert en gaming-PC, siden typen hennes nekter henne å spille på sin. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ja, og da pleier som de fleste vet, musa å låse seg. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Skulle vært en menneskerett å ha sex hver dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Haha, tro meg, jeg "kjenner" Jørgen godt nok til å vite at nei, han var aldri der han er vel en av de få som alltid har hatt vett i skallen og litt selvrespekt. Hehe. Enden heter også Jørgen Aha. Man lærer noe nytt hver dag. Vel, han figurerer titt og ofte i tidlig RPP. De fleste bildene ligger ute også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Når abonnementet mitt går ut i januar blir det nok noe nytt. Har kikket litt på Nexus og den er nok favoritten pdd. Liker du ditt eksemplar så langt? Oh yes, den er awesome. Litt småfeil hist og pist, powerknappen er litt løs, liten audio-bug med opptak av film osv.. tho sitter på første hardware-utgaven og google/LG har allerede revidert byggeprosessen sin. Skjermen er fantastisk, rett og slett fantastisk. Anbefales virkelig. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Du skal selvsagt se mesterverket "The Act of Killing". Eneste grunnen til å ikke se den er at du har sett den før. Sjekket den opp på Imdb. Ferdig nedlastet, så vurderer sterkt å se den ikveld. Takk for tips! Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 I dag skal julepynten fram! Her har den vært oppe lenge allerede. Hurra for tidlig jul Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Sjekket den opp på Imdb. Ferdig nedlastet, så vurderer sterkt å se den ikveld. Takk for tips! The Act of Killing er noe av det absolutt beste jeg har sett i år. Og har skaffet andre sesong av Oz. Blir en fin søndag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Har ikke julepynt. Gidder ikke bruke penger på julepynt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Sjekket den opp på Imdb. Ferdig nedlastet, så vurderer sterkt å se den ikveld. Takk for tips! Så du Oldboy? Hva syntes du? The Act of Killing er noe av det absolutt beste jeg har sett i år. Og har skaffet andre sesong av Oz. Blir en fin søndag. Oz ja. Kos deg, for Oz er veldig bra! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 The Act of Killing er noe av det absolutt beste jeg har sett i år. Og har skaffet andre sesong av Oz. Blir en fin søndag. Liker. Er på fjerde sesongen av Oz nå. Og kan konkludere med at det er en av de beste seriene jeg har sett. Så du Oldboy? Hva syntes du? Oz ja. Kos deg, for Oz er veldig bra! Sluknet før jeg fikk sett en eneste film natt til lørdag. Like greit. Hadde behov for litt søvn, før jeg skulle dra bort. Så tenker å se den ikveld eller imorgen, avhengig av om jeg får sove eller ikke. Enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg