Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først i dag fikk jeg unnagjort nesten all gaveshoppinga, ingen kø noen steder, siden folk virka mer interesserte i å virre rundt fremfor å gå til kassa eller plage betjeninga. Så dro jeg og møtte den første av mine fremtidige barns tremenninger, hvor fetteren min diska opp med både Staropramen og Leffe, samt Old Speckled Hen til pappa, og så mye single malt og blended vi bare kunne ønske. I tillegg til julmust, pepperkaker, lefse og lussekatter med safran i stedet for gurkemeie (siden safran er så mye billigere i Sverige enn i Norge). Dette ble fulgt av en tur på Egon (som var forferdelig om vi ser bort fra maten), hvor jeg endelig fikk en milkshake - med oreosmak (heart) - og vi kjøpte to store pizzaer, en amerikansk og en italiensk, og jeg endte opp med å spise opp begge etter at resten av familien var forsynt etter bare noen få stykker hver (jeg synes det er en uting å legge igjen mat på bordet når man først betaler mye for det). Så falt mamma ned noen trappetrinn og forstua venstre ankel, så nå har jeg to foreldre som begge har skada venstrefoten. Og mamma var den eneste uten promille i tillegg. Så først prøvde søss å kjøre, men hu var redd for at hu hadde promille etter et kvart glass hvitvin 5 timer tidligere, minstesøss hadde migrene og har aldri kjørt bilen før, jeg har ikke lappen og mamma var skada. Endte med at mamma og søss bytta mellom å kjøre, så det tok sin tid.

I tillegg - da vi var på Egon - satt vi klint inn i en gjeng fra Stjørdal som var en dobbeldate med et femte hjul på vogna, som de prøvde å hooke opp med en han single var i slekt med, og en av de gifte hadde kjøpt dama si en diamant til 60k som hu drev og briefa med, og i tillegg var han dritings og satt og lo høylydt hele tiden. Og jeg sverger, gutta, han hørtes akkurat ut som Woody fuckings Woodpecker. Jævlig slitsomt, så jeg kobla ut hørselen så godt jeg kunne og konsa om å spise opp all maten og drikke opp all drikken. Gjorde fysisk vondt å gå de få hundre meterne til bilen etterpå.

/rant

Lenke til kommentar

Helt enig. Mindre fokus på de som må feire julaften alene, og mer fokus på de som må tilfredsstille seg selv gjennom hele julen. Jeg vil oppfordre alle til å gi bort sex til en ensom sjel, nå som julen nærmer seg. La oss vise at vi bryr oss om hverandre. Alle fortjener sex til jul.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...