Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

FOLKENS. Jeg trenger litt hjelp her. Skal bestille gave til ei venninne og har funnet noe jeg vet hun kommer til å elske (Union Jack vendbart sengesett), men problemet er mål. Det står 135x200cm på dynetrekket og 50x75cm på putetrekket. Er dette vanlige mål på enkeltdyne i Norge? Puten er vel normalt mål på, tror jeg selv har 50x75cm puter.

 

Grunnen til at jeg spør er at det skal bestilles fra USA. Vet ikke om det er stor forskjell på sengesettmål der og her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FOLKENS. Jeg trenger litt hjelp her. Skal bestille gave til ei venninne og har funnet noe jeg vet hun kommer til å elske (Union Jack vendbart sengesett), men problemet er mål. Det står 135x200cm på dynetrekket og 50x75cm på putetrekket. Er dette vanlige mål på enkeltdyne i Norge? Puten er vel normalt mål på, tror jeg selv har 50x75cm puter.

 

Grunnen til at jeg spør er at det skal bestilles fra USA. Vet ikke om det er stor forskjell på sengesettmål der og her.

Ser ut som det er 135/140x200cm som er standard her.

Lenke til kommentar

Når man går inn på profilen til en så ser man denne satsen hvor man ser hvor mange tråder vedkommende har skrevet i, og når han har postet innlegg. I denne satsen så er det kun de forumene han har postet mest i som vises. Er det mulig å få en statistikk hvor alle forum du har vært innom vises, samt hvor mange innlegg du har i de diverse forumene? :D

Lenke til kommentar

Når man går inn på profilen til en så ser man denne satsen hvor man ser hvor mange tråder vedkommende har skrevet i, og når han har postet innlegg. I denne satsen så er det kun de forumene han har postet mest i som vises. Er det mulig å få en statistikk hvor alle forum du har vært innom vises, samt hvor mange innlegg du har i de diverse forumene? :D

Det var det en gang i tida, men den funksjonen finnes ikke lenger.
Lenke til kommentar

Haha, tror ikke jeg. Men spørs vel hvem du mener som var på øverste hylle. Tror egentlig ikke det var noen der jeg kunne tenke meg å plukke, var stort sett smågutter der da. Aldersgjennomsnittet har nok økt betraktelig siden da. Voksne menn >

 

Tror faktisk at det ligger der enda.. :p

 

Du kunne sikkert fått Mario eller Jørgen.

 

Jaså, til glede for fremtidigie forumarkeologer? ^^

 

Drikker redbull, føler meg fjorten igjen :cool:

 

Jeg drikker én Red Bull hver morgen når jeg kommer på jobb. Føler meg aldri fjorten. Irriterer meg også at effekten ikke kommer før noen til flere timer senere, og avtar etter en halvtime. :p

 

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...