Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en svært merkelig tankegang. Hvordan skal mannfolka få pule mange damer, om damene ikke får lov til å pule mange mannfolk? Er jo 50/50 fordeling på kjønna i landet!

Du må huske at noen av damene er "horer" da.

Det er faktisk litt flere kvinnfolk enn mannfolk sist jeg leste statistikken.

Korrekt, men forskjellen er minimal.
Lenke til kommentar

Mulig jeg er jævlig stygg, eller veldig usjarmerende, men jeg har aldri (såvidt meg bekjent, har strengt tatt ikke prøvd) kunnet plukke hvem som helst for puling. Jeg velger å tro at de fleste menn har litt integritet.

Har man ikke integritet hvis man vil pule? O.o

Jeg puler ikke hvem som helst jeg heller, jeg driver ikke med veldedighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg har båret 6 sekker med ved, fyrt opp skikkelig. Ryddet på kjøkkenet, tørket støv og hengt opp klær.

Nå skal jeg støvsuge og begynne på gjesterommet.

I morgen blir det handling av diverse ting. Sukk. Lurer på om jeg skal droppe jula neste år.

Skal vi gifte oss? :p
Lenke til kommentar

Prøv!

Jeg er gift, så det ville ikke blitt 100% reelt, og da er jo poenget borte. Det blir som å spørre en som vet hvor gammel du er "hvor gammel synes du jeg ser ut som jeg er". Svaret blir formet etter hva de vet om deg.

Jeg diskuterte med en kollega her om dagen. Han driver og flørter med en 3-barnsmor (singel). Så sa jeg at hvis jeg (måtte Gud forby) hadde blitt singel, så hadde jeg ikke ønsket en ny mann, jeg hadde heller fått meg en mannlig giggelo. Så sier han "I'm just a giggelo.." (Som i sangen), hvorpå jeg spør om han melder seg frivillig ved behov. Han svarte da nei.

Svaret er at nei, ikke alle menn vil pule alle damer hvis de spør. I hvert fall ikke hypotetisk single damer som egentlig er gift og har to barn :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...