Melilot Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Jeg tror du misforsto meg litt. Jeg sa på ingen måte at det er et ufrivillig offer. Poenget mitt er at mødre ofrer kroppen sin, friheten sin, søvnen sin og i mange tilfeller fremtidsplanene sine for et barn. Og at det ikke er egoistisk, i mine øyne. Jeg sier heller ikke at det er noe galt i å ikke få barn. Så egentlig er jeg enig med deg. That said, så fins det jo faktisk tilfeller der prevensjon feiler og man får en uønsket graviditet soon resultat av dette. Det vil jeg ikke si er frivillig, men det er jo opp til hver enkelt om de vil bære frem barnet. Men abort er ikke noe som skal tas så lett på heller. Du kan jo si at vi begge har rett. Personlig vet jeg ikke om jeg hadde klart å ta abort om jeg hadde blitt ufrivillig gravid. Jeg hadde nok ikke synes det var stas, med mindre det var planlagt. Abort er en mulighet. Det er like mye mord å bruke prevensjon som å ta abort eller en angrepille. Det er ikke et offer å få barn i denne overbefolkede verden. Man lever bare en gang, hvorfor kaste bort det på å ta vare på et annet krevende menneske. Hvis du er i mot abort og ikke vil ha barn så har jeg et middel som alltid funker: Knip sammen knea, hold deg unna sex. Endret 13. desember 2013 av Melilot Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Man har jo analsex og BJ, funker jævlig bra det og Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Horestempel går greit. Jeg er såpass glad i pikk at det ikke gjør noe!I like you. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Mmmmh, BJs er så knall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Mmmmh, BJs er så knall.Å gi eller få? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg vil ikke ha horestempel, jeg tar ikke betalt, da vil jeg heller ha ludder eller SUPERTØS Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Å gi eller få? Begge deler. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 I like you. Likerræ å! Jeg vil ikke ha horestempel, jeg tar ikke betalt, da vil jeg heller ha ludder eller SUPERTØS Det spiller da ikke noe forskjell for meg om folk syntes jeg er tøs, ludder eller horete. Folk generelt sett er veldig reserverte av seg ift sex (ikke venninnene mine da, men det er en annen historie) så jeg driter i om folk syntes noe jeg gjør er "horete". Jeg lever godt, og de får heller snakke dritt om det. 2 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Du er jo allerede Supertøs! Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Likerræ å! Det spiller da ikke noe forskjell for meg om folk syntes jeg er tøs, ludder eller horete. Folk generelt sett er veldig reserverte av seg ift sex (ikke venninnene mine da, men det er en annen historie) så jeg driter i om folk syntes noe jeg gjør er "horete". Jeg lever godt, og de får heller snakke dritt om det. Word! Vakkert sagt. Hero! <3 Du er jo allerede Supertøs! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg lever godtKeep it up. Vi trenger flere jenter som deg. Sex er en god ting for alle parter, og det er ingen grunn til at jenter skal gå rundt og skamme seg selv for å like å pule. 2 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hvis folk hadde brukt mer tid på å ha sex og mindre tid på å baksnakke alle som hadde mer sex enn dem, så hadde verden vært et mye bedre sted 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Abort er en mulighet. Det er like mye mord å bruke prevensjon som å ta abort eller en angrepille. Det er ikke et offer å få barn i denne overbefolkede verden. Man lever bare en gang, hvorfor kaste bort det på å ta vare på et annet krevende menneske. Hvis du er i mot abort og ikke vil ha barn så har jeg et middel som alltid funker: Knip sammen knea, hold deg unna sex. Du misforstår meg fremdeles. Det jeg sier er at jeg syns tanken på barn er fæl og strevsom og en stor frihetsberøvelse. Og jeg er ikke imot abort, andre må gjøre som de vil. Men vet ikke om JEG hadde taklet abort. Det er ikke å være imot det. Endret 13. desember 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Word! Vakkert sagt. Hero! <3 hahah, awww. takk <3 Keep it up. Vi trenger flere jenter som deg. Sex er en god ting for alle parter, og det er ingen grunn til at jenter skal gå rundt og skamme seg selv for å like å pule. Jeg er helt enig med deg. Jeg syntes det er trist at jenter går rundt og skammer seg for at de vil pule. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Rettferd for jenter som liker sex Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hva med oss mannfolk da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hva med oss mannfolk da?Vi kan pule så mye vi vil uten å få stempel. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Det er bare fordi vi må jobbe oss halvt ihjel for å få oss noe det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Er en svært merkelig tankegang. Hvordan skal mannfolka få pule mange damer, om damene ikke får lov til å pule mange mannfolk? Er jo 50/50 fordeling på kjønna i landet! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Det er bare fordi vi må jobbe oss halvt ihjel for å få oss noe det Det er der homsene har det bra. Mannfolk er billige. Rett og slett billige. Er man homofil eller bifil mann så kan man få sex på timen om man vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg