Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg tror du misforsto meg litt. Jeg sa på ingen måte at det er et ufrivillig offer. Poenget mitt er at mødre ofrer kroppen sin, friheten sin, søvnen sin og i mange tilfeller fremtidsplanene sine for et barn. Og at det ikke er egoistisk, i mine øyne. Jeg sier heller ikke at det er noe galt i å ikke få barn. Så egentlig er jeg enig med deg. :p

 

That said, så fins det jo faktisk tilfeller der prevensjon feiler og man får en uønsket graviditet soon resultat av dette. Det vil jeg ikke si er frivillig, men det er jo opp til hver enkelt om de vil bære frem barnet. Men abort er ikke noe som skal tas så lett på heller. Du kan jo si at vi begge har rett.

Personlig vet jeg ikke om jeg hadde klart å ta abort om jeg hadde blitt ufrivillig gravid.

 

Jeg hadde nok ikke synes det var stas, med mindre det var planlagt.

 

 

Abort er en mulighet. Det er like mye mord å bruke prevensjon som å ta abort eller en angrepille.

 

Det er ikke et offer å få barn i denne overbefolkede verden.

Man lever bare en gang, hvorfor kaste bort det på å ta vare på et annet krevende menneske.

 

Hvis du er i mot abort og ikke vil ha barn så har jeg et middel som alltid funker: Knip sammen knea, hold deg unna sex.

Endret av Melilot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I like you.

Likerræ å!

 

Jeg vil ikke ha horestempel, jeg tar ikke betalt, da vil jeg heller ha ludder eller SUPERTØS :D

Det spiller da ikke noe forskjell for meg om folk syntes jeg er tøs, ludder eller horete. Folk generelt sett er veldig reserverte av seg ift sex (ikke venninnene mine da, men det er en annen historie) så jeg driter i om folk syntes noe jeg gjør er "horete". Jeg lever godt, og de får heller snakke dritt om det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Likerræ å!

 

Det spiller da ikke noe forskjell for meg om folk syntes jeg er tøs, ludder eller horete. Folk generelt sett er veldig reserverte av seg ift sex (ikke venninnene mine da, men det er en annen historie) så jeg driter i om folk syntes noe jeg gjør er "horete". Jeg lever godt, og de får heller snakke dritt om det.

 

Word!

 

Vakkert sagt. Hero! <3

 

Du er jo allerede Supertøs!

 

:D

Lenke til kommentar

 

 

Abort er en mulighet. Det er like mye mord å bruke prevensjon som å ta abort eller en angrepille.

 

Det er ikke et offer å få barn i denne overbefolkede verden.

Man lever bare en gang, hvorfor kaste bort det på å ta vare på et annet krevende menneske.

 

Hvis du er i mot abort og ikke vil ha barn så har jeg et middel som alltid funker: Knip sammen knea, hold deg unna sex.

Du misforstår meg fremdeles. :p Det jeg sier er at jeg syns tanken på barn er fæl og strevsom og en stor frihetsberøvelse.

 

Og jeg er ikke imot abort, andre må gjøre som de vil. Men vet ikke om JEG hadde taklet abort. Det er ikke å være imot det.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

 

Word!

 

Vakkert sagt. Hero! <3

 

hahah, awww. takk <3

 

Keep it up. Vi trenger flere jenter som deg. Sex er en god ting for alle parter, og det er ingen grunn til at jenter skal gå rundt og skamme seg selv for å like å pule.

Jeg er helt enig med deg. Jeg syntes det er trist at jenter går rundt og skammer seg for at de vil pule.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...