Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

Vel, jeg stopper på Coop Prix på vei hjem fra trening for å kjøpe en liter melk. Klokken er 20:45 og det er kanskje to andre biler på plassen og ikke ett menneske. Jeg er inn og ut av butikken på noen få minutter, og da jeg kjører hjemover oppdager jeg at det er festet en bot på 760kr på frontruten min.

Jamen, hvem er du??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke ditt ansvar å følge reglene på den aktuelle parkeringsplassen?

 

Det er en dagligvarebutikk på kvelden. Jeg pleier ikke se meg rundt om det er skilt om spesielle regler i slik situasjon, jeg parkerte ikke på en handicapplass eller noe. Ingen dagligvarebutikker jeg handler i vanligvis har parkeringsavgifter, og soneparkering og den slags ender som regel kl 18 eller 20.

Lenke til kommentar

 

Det er en dagligvarebutikk på kvelden. Jeg pleier ikke se meg rundt om det er skilt om spesielle regler i slik situasjon, jeg parkerte ikke på en handicapplass eller noe. Ingen dagligvarebutikker jeg handler i vanligvis har parkeringsavgifter, og soneparkering og den slags ender som regel kl 18 eller 20.

 

Kanskje du burde begynne å følge med på skilter da?

Lenke til kommentar

 

@Therawyn - Det OFFERET de går igjennom er jo helt frivillig i dag. Behøver ikke å si sorry for jeg syns ikke det du kommer med holder mål. Sorry :p

Jeg tror du misforsto meg litt. Jeg sa på ingen måte at det er et ufrivillig offer. Poenget mitt er at mødre ofrer kroppen sin, friheten sin, søvnen sin og i mange tilfeller fremtidsplanene sine for et barn. Og at det ikke er egoistisk, i mine øyne. Jeg sier heller ikke at det er noe galt i å ikke få barn. Så egentlig er jeg enig med deg. :p

 

That said, så fins det jo faktisk tilfeller der prevensjon feiler og man får en uønsket graviditet soon resultat av dette. Det vil jeg ikke si er frivillig, men det er jo opp til hver enkelt om de vil bære frem barnet. Men abort er ikke noe som skal tas så lett på heller. Du kan jo si at vi begge har rett.

Personlig vet jeg ikke om jeg hadde klart å ta abort om jeg hadde blitt ufrivillig gravid.

 

Bare vent, plutselig så begynner det å rasle i eggstokkene. Og plutselig synes du det er stas å gå gravid ;)

Jeg hadde nok ikke synes det var stas, med mindre det var planlagt.
Lenke til kommentar

Ah, jeg elsker kvinner som tør å si det der rett ut. Jeg veit med sikkerhet at dere er like kåte av dere som oss menn. De fleste tør bare ikke si det fordi de er redd for å bli stempla som horer.

Horestempel går greit. Jeg er såpass glad i pikk at det ikke gjør noe!

 

 

Jævla hore. (L4r5 made me do it).

Det var akkurat det du kalte meg forrige helg på den tiden her. Du skal ikke slå meg litt på rumpa igjen og?

 

 

Eldre menn er jo noms :D

Jeg elsker eldre menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...