Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tro meg, jeg trur jeg greier meg.

 

Han er over 40 da, så føler meg litt creepy om jeg hadde gjort det. Han er sååå digg.

 

Eldre menn er jo noms :D

 

@Therawyn - Det OFFERET de går igjennom er jo helt frivillig i dag. Behøver ikke å si sorry for jeg syns ikke det du kommer med holder mål. Sorry :p

Lenke til kommentar

Hjemmebrygg kan være så sykt godt, hadde et bra brygg med en venn av meg for noen år siden. Ble litt for fort tomt da..

Jau, mye av det vi har laget har holdt finfin polkvalitet. IPA og APA har vært det beste, og vi har en juleøl som nærmer seg klar. Gledestårer :')

 

Hva lagde dere?

 

Ser på VM i tømmerhugging. Vet ikke hvem det er mest synd på, meg selv eller dem som deltar.

Tenk på alle hunksa. Tenk på de naken. Konsentrer deg om massiv skjeggvekst og et usunt kraftig machomiljø. Kos deg.

Endret av j--
Lenke til kommentar

Tenk på alle hunksa. Tenk på de naken. Konsentrer deg om massiv skjeggvekst og et usunt kraftig machomiljø. Kos deg.

Han som nettopp vant ligner mer på en kortvokst boler. Men det hadde utvilsomt vært en mer underholdende sport hvis dem var nakne (for underholdningen sin skyld, ikke for nytelsen), eller hvis en hadde bommet og truffet beinet sitt.

Lenke til kommentar

@Ssnerk: Skulle ønske jeg fortsatt var 16, for da kunne jeg skrevet Eller de kunne festet øksehodene på penis, og hugget ved med de. Det hadde blitt en interessant konkurranse. Dessverre er jeg ikke 16 lenger, og da kan jeg ikke skrive sånt :]

 

@Gisle: Hva slags juleøl da?

Endret av j--
Lenke til kommentar

@Ssnerk: Skulle ønske jeg fortsatt var 16, for da kunne jeg skrevet Eller de kunne festet øksehodene på penis, og hugget ved med de. Det hadde blitt en interessant konkurranse. Dessverre er jeg ikke 16 lenger, og da kan jeg ikke skrive sånt :]

Jeg er ikke 16 jeg heller, men synes likevel det høres ut som en lovende sport. Bedre enn fotball.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...