Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

@Lars: Den står på kjøkkenbenken og venter på riktig anledning. Gleder meg som en unge til å smake på de.

 

Har du prøvd deg på Nøgne Ø's Kriek of Telemark? Det var kanskje det rareste ølet jeg noen gang har smakt. Ikke vondt, men veldig spessielt. Skal ha en flaske til av det, om jeg finner det på polet igjen :fun:

 

@nudelpus: Og jenteblærer, som pleier å være så veldig store.. Får håpe ikke legetimen blir utsatt og du blir sittende og vente :D

 

Planer for helga: Bursdagsfeiring hos lillesøs, og fikse siste resten av julegavne. Det er på polet. Kan kombineres med eget innkjøp.

 

---------

 

Fikk et smart innfall i natt, og bestilte masse spekemat til onkler, tanter og besteforeldre. Får håpe pølsemannen.no (høhø) leverer varene :---D

Endret av j--
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal overtale deg til å bli med på trekant.

Neida skal se fotball.

Ble nesten litt håpefull nå jeg :-(

 

Ligger da i navnet, gjør det ikke?

Jomen.. så rart.

 

Først er flyet forsinket. Når vi endelig kom oss i lufta og nærmer oss destinasjonen, får vi vite at rullebanen blir brøytet. Halv time ekstra på flyet nå.

 

 

Dette er sikkert ikke noe problem for de fleste, men dudæven jeg har flyskrekk. :p

 

 

 

Gøy med internett i lufta da.

Hvor er destinasjonen?

Yeah. Og slippe mensen og p-piller.

Drømmen.

Lenke til kommentar

@j--

Ikke prøvd den, , mentakk for tipset. Skal se etter den

Hide no details.

Hva i alle dager er det forno?

Vrææl. De tvinger meg til å drikke et glass hvert 7.min, jeg sprekker!!!!!

Ser ingen grunn til å skjule noe. Blir vel mer gaming enn runking da. Anfall har ikke med webcam eller noe

Du føler feil. Det er sikkert nok annen sipperock å ta av.

Sticks and stones, man. Kom gjerne med et forslag forresten.
Lenke til kommentar

Du føler feil. Det er sikkert nok annen sipperock å ta av.

 

Ah, Lycos, Lycos, Lycos. Hva skulle vi gjort uten deg og dine elitistiske ytringer rundt musikk?

 

 

Til sipperock? Eller til noe fett?

Begge deler for min smak, jeg søker alltid etter ny musikk, både sipperock og annen. Jeg er overbevist om at du har noen guilty pleasures innen sipperock og prog. Eller kanskje til og med noe acid jazz?

Lenke til kommentar

Ah, Lycos, Lycos, Lycos. Hva skulle vi gjort uten deg og dine elitistiske ytringer rundt musikk?

Si det. Vi kunne lest bloggen din.

 

Begge deler for min smak, jeg søker alltid etter ny musikk, både sipperock og annen. Jeg er overbevist om at du har noen guilty pleasures innen sipperock og prog. Eller kanskje til og med noe acid jazz?

Lite å hente i de genrene gitt, men jeg kan jo dele en perle eller to lell.

 

Noe du mener jeg ville synes var fett. Og seriøst svar da.

 

Ignorer jalla video. Dette er også en forkortet versjon; originalen er typ 5:30

 

 

 

 

^ det bandet er så kult.

 

edit: om dere vil ha fra litt mer kjente artister så kan jeg selvsagt liste det og.

Endret av Lycantrophe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...