Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, jeg har også sett folk som har gått ut offentlig i redaktørspalten i et av Norges største kvinneblad og proklamert høyt og tydelig hvor egoistisk det er å få barn, og at hun aldri skulle ha barn. Nå har de en sønn på 5 år, og han var planlagt. Så den kan gå begge veier.

 

Folk må såklart få lov til å velge å ikke få barn, jeg har bare ikke hatt følelsen av at Llandari har vært der at han ikke ønsker barn, men så har vi vel ikke pratet spesifikt om det tidligere heller, så for alt jeg vet så har han hatt samme mening siden han var 16.

 

Jeg har strengt tatt aldri hatt noe stort behov for egne barn. Jeg kan godt sitte i sandkassa og leke med niesa mi, men å få egne? Nei, det står jeg over.

Mulig jeg hadde vurdert det om de kom ferdig "klekket" som 4-5-åringer, men da får jeg heller finne meg ei alenemor om jeg skulle kjenne trangen komme susende :p

Lenke til kommentar

 

Jeg har strengt tatt aldri hatt noe stort behov for egne barn. Jeg kan godt sitte i sandkassa og leke med niesa mi, men å få egne? Nei, det står jeg over.

Mulig jeg hadde vurdert det om de kom ferdig "klekket" som 4-5-åringer, men da får jeg heller finne meg ei alenemor om jeg skulle kjenne trangen komme susende :p

Win-Win det da. Det er vel alltids nok alenemødre å ta av. Personlig er jeg stikk motsatt. Kunne aldri tenkt meg å "overta" andres barn. Andres barn er som oftes ekle og ufordragelige. Mine også forsåvidt, men de er i hvert fall mine :p
Lenke til kommentar

Sikkert fordi de er idioter som ikke klarer å forstå at folk kan ha andre ønsker og tanker når det gjelder hva de vil med livet sitt. Det er litt typisk egentlig. Jeg tar meg ofte i det selv, å ikke forstå meg på hvordan andre tenker, men det betyr ikke at jeg har rett til å mene at alle må være som meg.

 

Tenk om alle hadde vært like fornuftige som deg. Da hadde det vært lite krig i verden :p

Lenke til kommentar

Gah, aner ikke hva jeg skal skrive om i dag. Leverte en petit og har skrevet om været, men på musikkfronten er det mer stille. Føler jeg har skrevet om alt jeg vil skrive om … Alt fra The Beatles og Pink Floyd til Children and Corpse Playing in the Streets og Easystreet.

Hørt noe særlig påPorcupine Tree? Føler de er verd et stykke.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...