Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yup!

Det står hos meg: Payment Pending

(unable to gain payment authorization).

Kan det ha noe med at billing addressen er annerledes enn det som står på kortet?

For, betalte ekstra for express og få det før jul så får jeg sånne problemer, faaen!

Lenke til kommentar

Samholdet er en viktig del av trivselen, enten det er studie, fritidshobby eller jobb. Synes jeg.

Du har med andre ord flyttet til en annen by pga studiene? Du har iallfall prøvd, creds for det. Er noe med at folk flest ikke er så flinke/ikke gidder å ta intiativ, eller så har du rett og slett møtt på litt kjipe folk..

Vel, du har jo oss da. Ingen som vil være venn med meg i Oslo heller, så må nøye meg med vår flotte forumkafé.

Nope, er i hjembyen. Ellers hadde jeg nok sluttet for lenge siden. Har en del av de gamle vennene mine i området heldigvis.

Jeg vurderer å kanskje prøve meg som dykkeinstruktør, men det kommer litt ann på pengene. Det er ikke akkurat gratis med kurs.

Lenke til kommentar

Så nå skal du bli en fulltids globetrotter?

Hadde vært fett det, men har ikke ubegrenset med penger dessverre. Det er jo de som klarer seg som nesten fulltidsreisende, men ser ikke helt hvordan, så må nok se etter noe alternativt.

Enten dykkerinstruktør som over, eller om jeg skulle prøvd meg som bartender eller noe en stund. Har en far som kan lære meg en del da han har vært bartender mer eller mindre hele livet og har noen kontakter så jeg kunne hatt mulighet til litt opplæring i et par spennende barer.

Menmen, hvem vet. Vet ikke helt hvordan jeg skulle fått sagt det at jeg kanskje dropper ut til foreldrene mine.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg hadde over fire hundre dager med spilletid i wow. Men det du linket var ikke spennende fordi det er falskt.

Trur eg hadde noko sjukt ein gang på Far Cry 2, nå hadde eg ikkje det på steam, så eg veit ikkje kor lenge det var nøyaktig. Men på slutten trur eg at eg var på rundt 70 plass i team deathmatch, kjente jo igjenn alle dei gode folka på slutten. Var ein fyr som var heilt sjuke som sniper som eg alltid duelerte med. Digga multiplayeren i det spillet.

Lenke til kommentar

Nope, er i hjembyen. Ellers hadde jeg nok sluttet for lenge siden. Har en del av de gamle vennene mine i området heldigvis.

Jeg vurderer å kanskje prøve meg som dykkeinstruktør, men det kommer litt ann på pengene. Det er ikke akkurat gratis med kurs.

Vurdert å flytte? Lite som skaper incentiv til å jobbe som det å ikke ha noen eller noe kjent rundt seg. Gleder meg så latterlig mye til å flytte til våren. Selger alt jeg har og flytter til en ny by for andre gang på tre år.

Lenke til kommentar

Vurdert å flytte? Lite som skaper incentiv til å jobbe som det å ikke ha noen eller noe kjent rundt seg. Gleder meg så latterlig mye til å flytte til våren. Selger alt jeg har og flytter til en ny by for andre gang på tre år.

Meh, siden jeg ikke har noe høyere utdannelse så frister det lite å flytte til en annen by i Norge og prøve å få meg jobb på Rema.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...