Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Skjønner at det er sykt kjipt as.

Men yeah, du får stå på så kommer du dit vet du. åssen studie er det forresten? trives du godt?

 

Innenfor skipsfart. Syntes studiet var bra til å begynne med, men har blitt litt blandede følelser om selve studiet etterhvert.

Trivdes ikke spesielt godt, studiesamholdet suger, og har ikke fått en eneste jeg ville kalt venn fra studiet. Treffer de bare på skolen eller en fest nå og da.

Og jeg forsøkte faktisk en stund å få til noe mer samspill med folk, men ga etterhvert opp.

Lenke til kommentar

Åssen undertøy liker du, Cake?

Du spør vanskelig. Korsetter kan jeg ihvertfall ikke fordra, faen heller.

 

Alt fra strømpeholdere, blonder, sexy eller søte små kjoler som viser litt/mye etc. Det er mye å velge i. Av og til kan jeg kle meg i undertøy som fremhever hvor uskyldig jeg ser ut. Eller gå all in for sexy, med røde lepper ol.

Lenke til kommentar

 

Innenfor skipsfart. Syntes studiet var bra til å begynne med, men har blitt litt blandede følelser om selve studiet etterhvert.

Trivdes ikke spesielt godt, studiesamholdet suger, og har ikke fått en eneste jeg ville kalt venn fra studiet. Treffer de bare på skolen eller en fest nå og da.

Og jeg forsøkte faktisk en stund å få til noe mer samspill med folk, men ga etterhvert opp.

Samholdet er en viktig del av trivselen, enten det er studie, fritidshobby eller jobb. Synes jeg.

Du har med andre ord flyttet til en annen by pga studiene? Du har iallfall prøvd, creds for det. Er noe med at folk flest ikke er så flinke/ikke gidder å ta intiativ, eller så har du rett og slett møtt på litt kjipe folk..

 

Vel, du har jo oss da. Ingen som vil være venn med meg i Oslo heller, så må nøye meg med vår flotte forumkafé.

Lenke til kommentar

Å herrejesus. Dama mi sitter på Værnes, ho skulle egentlig flydd hjem i ettermiddag. Flyet ble innstilt pga. stormen. Ho fikk beskjed om å booke om til fly i morgen. Men ho kommer ikke gjennom på telefon og køen til skranken på Værnes er laaaaang. Ho kommer seg ikke inn til Trondheim igjen fra Værnes heller, fordi NSB har avlyst alle avganger, og E6 er stengt...

Lenke til kommentar

Øy, jeg er alltid med på sprell om du trenger noen.

Jeg vet. Det er derfor jeg ikke har noen venner.

 

 

 

Etter ei uke flatliner man vanligvis. Dette bringer med seg en følelse av slapphet og nedsatt konsentrasjonsevne. Denne tilstanden vil etterhvert gå over etter noen uker eller måneder (avhengig på personen).

Hvem er du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...