Emily1 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Haha. Du vet ikke hva den betyr en gang. Men jeg kan godt forklare hva den betyr for deg siden jeg er Verdens Beste Menneske. Det var det Cassius Clay / Muhammad Ali svarte da han ble spurt om hvorfor han nektet å dra til Vietnam for å krige der nede. Kan du forklare for meg hva Thich Quang Duc betyr også? Mine og. Så digger jeg cut-offs! For eks. hoodies eller jeansjakker uten ermer. Ahh, av en eller annen grunn kler jeg ikke cut offs og slike oppklippede klær så godt. Er mer glad i varme farger og myke shorts og slikt. Også unngår jeg å gå i hestehale mest mulig. Har du lest introduksjonen min? x) Nei. Hva står det der? Jeg har ikke onanert på to uker. I all verden. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 To uker er ikke ille. Har selv seks uker som bestetid, men da er det ikke særlig morsomt lenger. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Nei. Hva står det der? At jeg alltid sikter for høyt ^^ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Kan du forklare for meg hva Thich Quang Duc betyr også? Det er et navn på en kjent Vietnamesisk Mahayana-munk. Mest kjent for å ha tent på seg selv. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ok, kan du forklare for meg hva "Du ma" betyr? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 To uker er ikke ille. Har selv seks uker som bestetid, men da er det ikke særlig morsomt lenger. Damn. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 To uker? Da hadde jeg tilta... For ikke å snakke om seks uker Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ahh, av en eller annen grunn kler jeg ikke cut offs og slike oppklippede klær så godt. Er mer glad i varme farger og myke shorts og slikt. Også unngår jeg å gå i hestehale mest mulig. Kler det meste jeg. Derfor er klesskapet mitt fullt av forskjellige typer stiler. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 To uker? Da hadde jeg tilta... For ikke å snakke om seks uker Prøv! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ferdig, men har faila totalt, nok til at jeg ikke kan fortsette med noe fag etc. Og som smurfen sier, jeg vil ikke bli en av dem som holder på i 7 år og fortsatt failer. Jeg blir ferdig på 4.5 eller 5 år hvis jeg fortsetter :/ Så nå skal du bli en fulltids globetrotter? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 To uker er ikke ille. Har selv seks uker som bestetid, men da er det ikke særlig morsomt lenger. 18 år her ass. At jeg alltid sikter for høyt ^^ Hva har du siktet på? Kan godt fortelle meg på skype. Nei. Flink gutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Prøv!Jeg har dame og selv da går jeg ikke to uker uten kosestund for meg selv. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Åssen undertøy liker du, Cake? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 To uker er ikke ille. Har selv seks uker som bestetid, men da er det ikke særlig morsomt lenger. Min er på 30 dager. Dag 31 var magisk. Den følelsen overgår et heroinskudd. Mye søl dog. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har dame og selv da går jeg ikke to uker uten kosestund for meg selv. Prøv! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 For å støtte meg. Jeg blir så seksuelt frustrert. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Hvorfor? Skulle til å si det samme. Hvorfor la være når jeg har mulighet til å ikke la være? Endret 12. desember 2013 av Llandari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg