Emily1 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Det var da voldsomt til flørting her inne. Skaff dere et rom. We want forumbabies! Helvete altså, fuck this shit. Studiet mitt har basicly gått til helvete, og jeg har ikke peiling på hva annet jeg eventuelt jeg skal gjøre. Har mistet helt lysten og sliter med å få meg selv til å jobbe, uansett så er det for sent for det nå. Må allerede utsette bacheloroppgave hvis jeg i det heletatt klarer å komme igjennom en sinnsyk arbeidsmengde, hvis ikke så blir jeg utsatt et helt år (til) med utdanningen. Merker ting blir ekstra hardt nå i mørket og kulden når har du din siste eksamen og sånn? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Nope! Sukkerklumpen! Ok tror jeg må lære meg å bruke multisitat.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Merker ting blir ekstra hardt nå i mørket og kulden... sa brura. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Noen her bestilt fra VS før? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 We want forumbabies! Det har vi. Til og med spawna fra forhold som har oppstått i SO / DNFK. Helvete altså, fuck this shit. Studiet mitt har basicly gått til helvete, og jeg har ikke peiling på hva annet jeg eventuelt jeg skal gjøre. Har mistet helt lysten og sliter med å få meg selv til å jobbe, uansett så er det for sent for det nå. Må allerede utsette bacheloroppgave hvis jeg i det heletatt klarer å komme igjennom en sinnsyk arbeidsmengde, hvis ikke så blir jeg utsatt et helt år (til) med utdanningen. Ingenting galt med å bruke et ekstra år, vel? Jeg utsatte bacheloroppgaven min med ett år, så jeg studerte i fire år, og det gjorde flere av venna mine også. Du må bare passe på at du faktisk fullfører. En av venna mine gav etter syv år opp å faktisk skrive bacheloroppgaven sin og droppa ut av studiet. Det blæs i bartebyen. Ja, hører dere har blitt anbefalt ikke å bevege dere utendørs, samt at alle busser er innstilt til klokka syv. Pappa rakk seg akkurat hjem med siste buss. På Orkanger blåser det skikkelig for første gang på lenge. Lys blinker over alt, kortterminaler streiker, og da jeg var innom jobb, var en av folka der bekymra for om strømmen holdt så det ble avis eller ei. Men det aller beste er at JEG blåste over ende! Det har ikke skjedd så lenge jeg kan huske, og jeg har oppsøkt sterk vind for kick og orgasme i årevis! Nå skal jeg ut igjen. Det er lite som slår det å stå ute i bare undikken og brøle om kapp med vinden … Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Uansett ingen vits å se på meg for å fremskaffe flere forumbabyer. Jeg har tenkt å klare meg uten småtroll... Edit: Noen som har et fornuftig webcam å anbefale forresten? Kjenner det er på tide å innta HD-alderen på den fronten også Endret 12. desember 2013 av Llandari Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Oh nice nice. Her har det gått i kjole, sko, strømper, løsvipper og vodka Løftehansker, treningstøy, nye jeans, topper, t-skjorter, skjørt og hoodies her. Kan virkelig ikke fordra å kjøpe sko. Et herk. Løsvipper har jeg aldri brukt, og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Noen her bestilt fra VS før? Yup! Faen, som det blåser. Nabogården har et gammelt tak på låven, som har blitt revet av og greier. NRK og politiet er visst rett rundt svingen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Sukkerklumpen! Ok tror jeg må lære meg å bruke multisitat.. Honningdronning. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Merker ting blir ekstra hardt nå i mørket og kulden når har du din siste eksamen og sånn? Ferdig, men har faila totalt, nok til at jeg ikke kan fortsette med noe fag etc. Og som smurfen sier, jeg vil ikke bli en av dem som holder på i 7 år og fortsatt failer. Jeg blir ferdig på 4.5 eller 5 år hvis jeg fortsetter :/ Endret 12. desember 2013 av multisync Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Fikk kjørt en Win update og nå fungerer skaip normalt igjen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ferdig, men har faila totalt, nok til at jeg ikke kan fortsette med noe fag etc. Og som smurfen sier, jeg vil ikke bli en av dem som holder på i 7 år og fortsatt failer. Jeg blir ferdig på 4.5 eller 5 år hvis jeg fortsetter :/ Livet er en reise, ikke en destinasjon. ikke Vær så opphengt i målet, men se på det som en bonus på en lengre reise. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Livet er en reise, ikke en destinasjon. ikke Vær så opphengt i målet, men se på det som en bonus på en lengre reise. Det der er noe av det verste jeg har lest. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hahaha herregud Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Det der er noe av det verste jeg har lest. Agreed. Hvis jeg ikke har noe mål så kan jeg like gjerne gi opp Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Uansett ingen vits å se på meg for å fremskaffe flere forumbabyer. Jeg har tenkt å klare meg uten småtroll... Også sitter du der om ett års tid, med en skrikende forumunge på fanget og en dritheit forumkvinne som maser om at du snart må dra på kalkunjakt for å fikse mat til forumfolket på forumtreffet. Løftehansker, treningstøy, nye jeans, topper, t-skjorter, skjørt og hoodies her. Kan virkelig ikke fordra å kjøpe sko. Et herk. Løsvipper har jeg aldri brukt, og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Mine favorittplagg er singlet, skjørt og shorts Honningdronning. Sussebass Ferdig, men har faila totalt, nok til at jeg ikke kan fortsette med noe fag etc. Og som smurfen sier, jeg vil ikke bli en av dem som holder på i 7 år og fortsatt failer. Jeg blir ferdig på 4.5 eller 5 år hvis jeg fortsetter :/ Skjønner at det er sykt kjipt as.Men yeah, du får stå på så kommer du dit vet du. åssen studie er det forresten? trives du godt? Det der er noe av det verste jeg har lest. Signaturen din er noe av det verste jeg har lest. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Agreed. Hvis jeg ikke har noe mål så kan jeg like gjerne gi opp Tror bare han mente at man bare må ta en og en dag om gangen slik at man ikke skaper så høye forventninger til seg selv at man blir skuffet om man mislykkes. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Signaturen din er noe av det verste jeg har lest. Haha. Du vet ikke hva den betyr en gang. Men jeg kan godt forklare hva den betyr for deg siden jeg er Verdens Beste Menneske. Det var det Cassius Clay / Muhammad Ali svarte da han ble spurt om hvorfor han nektet å dra til Vietnam for å krige der nede. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Mine favorittplagg er singlet, skjørt og shorts Mine og. Så digger jeg cut-offs! For eks. hoodies eller jeansjakker uten ermer. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Tror bare han mente at man bare må ta en og en dag om gangen slik at man ikke skaper så høye forventninger til seg selv at man blir skuffet om man mislykkes. Har du lest introduksjonen min? x) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har ikke onanert på to uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg