Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det var da voldsomt til flørting her inne. Skaff dere et rom. :p

We want forumbabies!

 

 

 

Helvete altså, fuck this shit. Studiet mitt har basicly gått til helvete, og jeg har ikke peiling på hva annet jeg eventuelt jeg skal gjøre.

Har mistet helt lysten og sliter med å få meg selv til å jobbe, uansett så er det for sent for det nå.

Må allerede utsette bacheloroppgave hvis jeg i det heletatt klarer å komme igjennom en sinnsyk arbeidsmengde, hvis ikke så blir jeg utsatt et helt år (til) med utdanningen.

Merker ting blir ekstra hardt nå i mørket og kulden :( når har du din siste eksamen og sånn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

We want forumbabies!

 

 

Det har vi. Til og med spawna fra forhold som har oppstått i SO / DNFK.

 

Helvete altså, fuck this shit. Studiet mitt har basicly gått til helvete, og jeg har ikke peiling på hva annet jeg eventuelt jeg skal gjøre.

Har mistet helt lysten og sliter med å få meg selv til å jobbe, uansett så er det for sent for det nå.

Må allerede utsette bacheloroppgave hvis jeg i det heletatt klarer å komme igjennom en sinnsyk arbeidsmengde, hvis ikke så blir jeg utsatt et helt år (til) med utdanningen.

 

Ingenting galt med å bruke et ekstra år, vel?

Jeg utsatte bacheloroppgaven min med ett år, så jeg studerte i fire år, og det gjorde flere av venna mine også. Du må bare passe på at du faktisk fullfører. En av venna mine gav etter syv år opp å faktisk skrive bacheloroppgaven sin og droppa ut av studiet. :p

 

Det blæs i bartebyen.

 

Ja, hører dere har blitt anbefalt ikke å bevege dere utendørs, samt at alle busser er innstilt til klokka syv. Pappa rakk seg akkurat hjem med siste buss.

 

På Orkanger blåser det skikkelig for første gang på lenge. Lys blinker over alt, kortterminaler streiker, og da jeg var innom jobb, var en av folka der bekymra for om strømmen holdt så det ble avis eller ei.

 

Men det aller beste er at JEG blåste over ende! Det har ikke skjedd så lenge jeg kan huske, og jeg har oppsøkt sterk vind for kick og orgasme i årevis!

 

Nå skal jeg ut igjen. Det er lite som slår det å stå ute i bare undikken og brøle om kapp med vinden …

 

:love:

 

Lenke til kommentar

Oh nice nice. Her har det gått i kjole, sko, strømper, løsvipper og vodka

Løftehansker, treningstøy, nye jeans, topper, t-skjorter, skjørt og hoodies her. Kan virkelig ikke fordra å kjøpe sko. Et herk. Løsvipper har jeg aldri brukt, og kommer nok ikke til å gjøre det heller.

 

 

Noen her bestilt fra VS før?

Yup!

 

 

 

Faen, som det blåser. Nabogården har et gammelt tak på låven, som har blitt revet av og greier. NRK og politiet er visst rett rundt svingen.

 

Lenke til kommentar

Merker ting blir ekstra hardt nå i mørket og kulden :( når har du din siste eksamen og sånn?

 

Ferdig, men har faila totalt, nok til at jeg ikke kan fortsette med noe fag etc.

Og som smurfen sier, jeg vil ikke bli en av dem som holder på i 7 år og fortsatt failer. Jeg blir ferdig på 4.5 eller 5 år hvis jeg fortsetter :/

Endret av multisync
Lenke til kommentar

 

Ferdig, men har faila totalt, nok til at jeg ikke kan fortsette med noe fag etc.

Og som smurfen sier, jeg vil ikke bli en av dem som holder på i 7 år og fortsatt failer. Jeg blir ferdig på 4.5 eller 5 år hvis jeg fortsetter :/

Livet er en reise, ikke en destinasjon. ikke Vær så opphengt i målet, men se på det som en bonus på en lengre reise.
Lenke til kommentar

Uansett ingen vits å se på meg for å fremskaffe flere forumbabyer. Jeg har tenkt å klare meg uten småtroll...

Også sitter du der om ett års tid, med en skrikende forumunge på fanget og en dritheit forumkvinne som maser om at du snart må dra på kalkunjakt for å fikse mat til forumfolket på forumtreffet.

 

 

Løftehansker, treningstøy, nye jeans, topper, t-skjorter, skjørt og hoodies her. Kan virkelig ikke fordra å kjøpe sko. Et herk. Løsvipper har jeg aldri brukt, og kommer nok ikke til å gjøre det heller.

Mine favorittplagg er singlet, skjørt og shorts

 

 

 

Honningdronning.

Sussebass

 

 

 

 

Ferdig, men har faila totalt, nok til at jeg ikke kan fortsette med noe fag etc.

Og som smurfen sier, jeg vil ikke bli en av dem som holder på i 7 år og fortsatt failer. Jeg blir ferdig på 4.5 eller 5 år hvis jeg fortsetter :/

Skjønner at det er sykt kjipt as.
Men yeah, du får stå på så kommer du dit vet du. åssen studie er det forresten? trives du godt?

 

 

 

 

Det der er noe av det verste jeg har lest.

Signaturen din er noe av det verste jeg har lest.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...