Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He wants to spank me and pull my hair :green:

Kom og legg deg over fanget mitt så skal rumpa di få riktig farge. ;)

Jammen L4r5 da, har du blitt snill?

Nei, men noen ganger lønner det seg å være praktisk.

Jeg har ikke prøvd Civ 3, men for meg er civ 4 mye bedre enn Civ 5 :p

 

Syns så mye blir automatisk i Civ 5. Man styrer liksom ikke selv.

Jeg ser poenget ditt faktisk.
Lenke til kommentar

Har vel 32 kjoler nå, så jeg regner med at jeg har nok. :D

Og skjørt <3 jeg elsker skjørt

Hjelp. Jeg har ikke så mange kjoler, har ikke halvparten så mange skjørt engang. Prøver alltid å kjøpe noe, som blir brukt mer enn en gang og passer til flere anledninger. Tørr ikke å tenke på hvor mye penger garderoben min er verd. Bra jeg har blitt flinkere til å spare penger.

Lenke til kommentar

Eller en perfekt dag å sitte inne og spille. Ikke helt bestemt meg om jeg skal ta over verden i Civ 5: Brave new world eller dra ut i rommet med Kerbal Space Program.

 

Forresten. Melilot, du ser sikkert dette seinere. Du sa at Civ 4 er bedre. Personlig synes jeg treeren var den beste i serien. Men Civ 5 har virkelig kommet seg etter Gods and Kings og Brave New World. Vanilla suger det sure hesteballer. Selv om det er Civ2 jeg har brukt absolutt mest tid på. Har vel flere måneder in game i det. Men det er vel mest fordi jeg spilte mye mer på den tiden enn noe annet.

Men et annet spill du burde prøve er FreeCol. Det er en open source remake av det originale Colonization.

 

Min favoritt er Civ 1, da det er det jeg har spilt mest av, tett etterfulgt av Colonization og Alpha Centauri, men etter det så har Civ 5 blitt favoritten. Spesielt etter GK og BNW.

 

Selv om jeg i disse dager bruker (mye) mer tid på CK2 og EUIV enn noen andre spill.

Lenke til kommentar

Helvete altså, fuck this shit. Studiet mitt har basicly gått til helvete, og jeg har ikke peiling på hva annet jeg eventuelt jeg skal gjøre.

Har mistet helt lysten og sliter med å få meg selv til å jobbe, uansett så er det for sent for det nå.

Må allerede utsette bacheloroppgave hvis jeg i det heletatt klarer å komme igjennom en sinnsyk arbeidsmengde, hvis ikke så blir jeg utsatt et helt år (til) med utdanningen.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...