Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Herregud sendte masse bilder til den jeg trodde var søsteren min på snap og har gjort det i en hel uke også får jeg en snap tilbke nå hvor personen spør hvem faen jeg egentlig er. wrong person.............. flautflautflaut

Lol. Men se det positive da. Siden du trodde det var søsteren din sendte du sikkert ikke noen raunchy bilder. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Start spillet, endre klokka i windows. Voila. Flere år spilletid.

 

Fullt klar over det, men nå har det seg jo slik at det er folk som ligger på slike nivåer med avhengighet på forskjellige spill. Selv har eg Ca 1400 timer dota2 etter omtrent eit år. Men nå er ein del av disse timene der eg har alt-tabbet og glemt at spillet kjørte.

Lenke til kommentar

Blir ikkje overrasket om det kommer ei som rekner seg sjølv som ein feminist inn i tråden og breier ut med fødsel og det eine og det andre nå. Liksom så veldig typisk internet :3

 

DET ER HELT FRIVILLIG Å FØDE!!!

 

De har ikke rett til å klage med mindre mannen TVINGER de til å få unger -.-

Lenke til kommentar

 

DET ER HELT FRIVILLIG Å FØDE!!!

 

De har ikke rett til å klage med mindre mannen TVINGER de til å få unger -.-

 

Good point.

På ein annen side synest eg det var morosamt når dei simulerte ein fødsel på Dagfinn Lyngbø. Festet noko ledninger til dei rette musklene hans og gidde han sjokk. Først prøvde ei dame som hadde hatt 5 unger og sa hun begynnte å kjenne det ein del når det var på fullt. Dagfinn berre skreik og skreik.

Endret av Reconzile
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fullt klar over det, men nå har det seg jo slik at det er folk som ligger på slike nivåer med avhengighet på forskjellige spill. Selv har eg Ca 1400 timer dota2 etter omtrent eit år. Men nå er ein del av disse timene der eg har alt-tabbet og glemt at spillet kjørte.

Jeg hadde over fire hundre dager med spilletid i wow. Men det du linket var ikke spennende fordi det er falskt.
Lenke til kommentar

 

Fullt klar over det, men nå har det seg jo slik at det er folk som ligger på slike nivåer med avhengighet på forskjellige spill. Selv har eg Ca 1400 timer dota2 etter omtrent eit år. Men nå er ein del av disse timene der eg har alt-tabbet og glemt at spillet kjørte.

Sånn jeg fikk høyt tall i WoW. Brukte det jo som chat client og.

Lenke til kommentar

Nei :p

Det var egentlig et lite hint om at du skulle gå tilbake og lese det, men kan sitere det under i stedet:

 

Eller en perfekt dag å sitte inne og spille. Ikke helt bestemt meg om jeg skal ta over verden i Civ 5: Brave new world eller dra ut i rommet med Kerbal Space Program.

 

Forresten. Melilot, du ser sikkert dette seinere. Du sa at Civ 4 er bedre. Personlig synes jeg treeren var den beste i serien. Men Civ 5 har virkelig kommet seg etter Gods and Kings og Brave New World. Vanilla suger det sure hesteballer. Selv om det er Civ2 jeg har brukt absolutt mest tid på. Har vel flere måneder in game i det. Men det er vel mest fordi jeg spilte mye mer på den tiden enn noe annet.

Men et annet spill du burde prøve er FreeCol. Det er en open source remake av det originale Colonization.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...