L4r5 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Herregud sendte masse bilder til den jeg trodde var søsteren min på snap og har gjort det i en hel uke også får jeg en snap tilbke nå hvor personen spør hvem faen jeg egentlig er. wrong person.............. flautflautflaut Lol. Men se det positive da. Siden du trodde det var søsteren din sendte du sikkert ikke noen raunchy bilder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Såg ein som hadde lagt ut bilete av faren sinn spilletid i Civ5 på reddit. hadde 13 000+ timer, heilt sjukt. Damn. Det er noe sånt som 20 måneder ingame det. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Damn. Det er noe sånt som 20 måneder ingame det. Det var første posten, nokre månedar seinare hadde han lagt til x-antall tusen timer til. "litt" hekta? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Idag er en perfekt dag for shopping! Uh! Venter på pakke fra X-Life og Nelly. Endret 12. desember 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg fikk en gang spørsmål om jeg hadde skjønt hvem "nick" var og måtte svare at jeg aldri hadde sett nicket før, men regnet med at det var hun som spurte meg sitt. Hun hadde da sendt masse snaps til noen hun trodde var meg. Kos for ham som fikk dem, kjipt for meg som ikke fikk se masse naughty bilder... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Såg ein som hadde lagt ut bilete av faren sinn spilletid i Civ5 på reddit. hadde 13 000+ timer, heilt sjukt.Start spillet, endre klokka i windows. Voila. Flere år spilletid. 1 Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Start spillet, endre klokka i windows. Voila. Flere år spilletid. Fullt klar over det, men nå har det seg jo slik at det er folk som ligger på slike nivåer med avhengighet på forskjellige spill. Selv har eg Ca 1400 timer dota2 etter omtrent eit år. Men nå er ein del av disse timene der eg har alt-tabbet og glemt at spillet kjørte. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Blir ikkje overrasket om det kommer ei som rekner seg sjølv som ein feminist inn i tråden og breier ut med fødsel og det eine og det andre nå. Liksom så veldig typisk internet :3 DET ER HELT FRIVILLIG Å FØDE!!! De har ikke rett til å klage med mindre mannen TVINGER de til å få unger -.- Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Uh! Venter på pakke fra X-Life og Nelly. Fikk julekjolen min fra Nelly igår!! Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) DET ER HELT FRIVILLIG Å FØDE!!! De har ikke rett til å klage med mindre mannen TVINGER de til å få unger -.- Good point. På ein annen side synest eg det var morosamt når dei simulerte ein fødsel på Dagfinn Lyngbø. Festet noko ledninger til dei rette musklene hans og gidde han sjokk. Først prøvde ei dame som hadde hatt 5 unger og sa hun begynnte å kjenne det ein del når det var på fullt. Dagfinn berre skreik og skreik. Endret 12. desember 2013 av Reconzile 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Have you tried turning it off and on?Så denne i går, faktisk. Hvis jeg hadde kjøpt den skulle jeg hatt den på hver gang jeg var på besøk hos mamma. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Fikk julekjolen min fra Nelly igår!! Har letet lenge etter klær til jul nå. Så kjøper bare et lite utvalg av vester, skjørt, finjakker ol istedet. Får mer utbytte av det, istedenfor en kjole. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Så du innlegget mitt om Civ4 vs. Civ5? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Fullt klar over det, men nå har det seg jo slik at det er folk som ligger på slike nivåer med avhengighet på forskjellige spill. Selv har eg Ca 1400 timer dota2 etter omtrent eit år. Men nå er ein del av disse timene der eg har alt-tabbet og glemt at spillet kjørte. Jeg hadde over fire hundre dager med spilletid i wow. Men det du linket var ikke spennende fordi det er falskt. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Så du innlegget mitt om Civ4 vs. Civ5? Nei Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Fullt klar over det, men nå har det seg jo slik at det er folk som ligger på slike nivåer med avhengighet på forskjellige spill. Selv har eg Ca 1400 timer dota2 etter omtrent eit år. Men nå er ein del av disse timene der eg har alt-tabbet og glemt at spillet kjørte. Sånn jeg fikk høyt tall i WoW. Brukte det jo som chat client og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Nei Det var egentlig et lite hint om at du skulle gå tilbake og lese det, men kan sitere det under i stedet: Eller en perfekt dag å sitte inne og spille. Ikke helt bestemt meg om jeg skal ta over verden i Civ 5: Brave new world eller dra ut i rommet med Kerbal Space Program. Forresten. Melilot, du ser sikkert dette seinere. Du sa at Civ 4 er bedre. Personlig synes jeg treeren var den beste i serien. Men Civ 5 har virkelig kommet seg etter Gods and Kings og Brave New World. Vanilla suger det sure hesteballer. Selv om det er Civ2 jeg har brukt absolutt mest tid på. Har vel flere måneder in game i det. Men det er vel mest fordi jeg spilte mye mer på den tiden enn noe annet. Men et annet spill du burde prøve er FreeCol. Det er en open source remake av det originale Colonization. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har ikke prøvd Civ 3, men for meg er civ 4 mye bedre enn Civ 5 Syns så mye blir automatisk i Civ 5. Man styrer liksom ikke selv. Lenke til kommentar
KidArctica Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Det var egentlig et lite hint om at du skulle gå tilbake og lese det, men kan sitere det under i stedet: Jammen L4r5 da, har du blitt snill? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 He wants to spank me and pull my hair Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg