L4r5 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Men jeg gifter meg med deg bare hvis du er høy og snill. Hah! Den faller ikke jeg for. Dere jenter er bare ute etter bad boys. Jeg er faktisk litt bad boy selv. Her om dagen drakk jeg sjokomelka mi UTEN å riste den først enda det sto at jeg skulle gjøre det. Oh, yes. I'm that bad. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hah! Den faller ikke jeg for. Dere jenter er bare ute etter bad boys. Jeg er faktisk litt bad boy selv. Her om dagen drakk jeg sjokomelka mi UTEN å riste den først enda det sto at jeg skulle gjøre det. Oh, yes. I'm that bad. Men den er jo mye bedre når du rister den... Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hah! Den faller ikke jeg for. Dere jenter er bare ute etter bad boys. Jeg er faktisk litt bad boy selv. Her om dagen drakk jeg sjokomelka mi UTEN å riste den først enda det sto at jeg skulle gjøre det. Oh, yes. I'm that bad. Jeg er litt sånn bad boy jeg også. Noen ganger så tar jeg litt ekstra bacon på brødskiva mi sånn at venninna mi tror hu har stekt for lite, så begynner hu å steke mer. Men jeg tror du slår meg Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Men jeg tror du slår meg L4r5 slår deg garantert. Sikkert ganske hardt og. Endret 11. desember 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Har en svigerinne som er kristen av seg (grøss). Satt og diskuterte hva som egentlig hadde passa til hu i julegave. Tenkte det hadde passa med å brodere et bibelsitat og sette i ramme. Jeg heller litt mot den moseloven om at hvis man tar på en kvinne så kan man ikke delta i slag før man har rensa seg i elva og ikke samme dagen. Eller den om at hvis to menn sloss og en kvinne kommer bort og klyper han ene i ballene skal handa hennes hogges av. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) L4r5 slår deg garantert. Sikkert ganske hardt og. Tror ikke at du er så veldig langt unna du heller. Endret 11. desember 2013 av Freidig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Har en svigerinne som er kristen av seg (grøss). Satt og diskuterte hva som egentlig hadde passa til hu i julegave. Tenkte det hadde passa med å brodere et bibelsitat og sette i ramme. Jeg heller litt mot den moseloven om at hvis man tar på en kvinne så kan man ikke delta i slag før man har rensa seg i elva og ikke samme dagen. Eller den om at hvis to menn sloss og en kvinne kommer bort og klyper han ene i ballene skal handa hennes hogges av. Eier hun humor? Eller feirer dere ikke jul sammen? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 *klaske til i trynet og kjefte på* Buffy? Srsly? Sånn, bedre nå? Nei, egentlig ikke. Begynt ny episode nå Multitasker, ser på Buffy og Top Gear samtidig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Eier hun humor? Eller feirer dere ikke jul sammen? Vi feirer ikke jul sammen. Og pleier ikke gi noe til hverandre, men for denne ideen vurderte jeg tilogmed å lære meg å brodere. Jeg mener, how hard can it be? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Vi feirer ikke jul sammen. Og pleier ikke gi noe til hverandre, men for denne ideen vurderte jeg tilogmed å lære meg å brodere. Jeg mener, how hard can it be? Det er ikke vanskelig i det hele tatt. Tar bare litt tid om du ikke er erfaren. (Jeg var teachers pet i håndarbeid på barneskolen ja). Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Alle håndarbeidslærere jeg har hatt har mislikt meg Har vært lærerens gullunge ellers, men tror hatet mitt for håndarbeid har skint gjennom uansett hvor hardt jeg har prøvd å skjule det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Har en svigerinne som er kristen av seg (grøss). Satt og diskuterte hva som egentlig hadde passa til hu i julegave. Tenkte det hadde passa med å brodere et bibelsitat og sette i ramme. Jeg heller litt mot den moseloven om at hvis man tar på en kvinne så kan man ikke delta i slag før man har rensa seg i elva og ikke samme dagen. Eller den om at hvis to menn sloss og en kvinne kommer bort og klyper han ene i ballene skal handa hennes hogges av. Snakker om det, skal snakke med en kar som er utdannet prest (men jobber ikke som det). Satt og tenkte på hva slags filosofiske spørsmål jeg burde spørre, ikke så ofte jeg har kontakt med noen som faktisk er mer enn gladkristne (og generelt bare er irriterende og dumme) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ta opp dette med moral og Gud og sånn. Ser det er mange kristne som mener man ikke kan ha god moral om man ikke er religiøs. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ta opp dette med moral og Gud og sånn. Ser det er mange kristne som mener man ikke kan ha god moral om man ikke er religiøs. Meh, det er ikke så interresant. Han er ikke helt grimstad. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Diskuter hvilken verdi kristendommen bidrar med i samfunnet, som fravær av religion ikke er i stand til å bidra med. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Alkohol til mindreårige? Nattverd. Hurra Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ta til deg jesu legeme! Ta til deg jesu blod! Spred dine rumpekjaker, og kjenn på Guds harde stang!" Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Nå ja, jeg tenkte nå kaskje på litt dypere filosofiske emner han kanskje kan bidra med innsikt på og ikke bare være drittsekk når det ikke trengs (dvs. de gladkistne som gjerne skal konvertere deg får seg en smell) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Om du ønsker dypere, filosofiske emner, så kan du begynne med å ikke tenke på han som kristen. Det er ikke relevant med mindre du ønsker å diskutere religion. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Gå mer inn på dette med å bidra i samfunnet og hva som er det viktigste vi alle kan bidra med. Og da mener jeg ikke å gi hele formuen vekk som Thon, men mer sånne hverdagslige ting. Eller gå inn på dette med rus. Hva er best/gir mest? Å kjøre forbudslinja eller avkriminalisere og heller satse på å prøve å gjøre ringvirkningene uten å straffe? Hvordan kan vi hjelpe de som trenger det? Og hvor går linja mellom bruk og misbruk av både lovlige og ulovlige rusmidler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg