Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Men jeg gifter meg med deg bare hvis du er høy og snill.

Hah! Den faller ikke jeg for. Dere jenter er bare ute etter bad boys.

 

Jeg er faktisk litt bad boy selv. Her om dagen drakk jeg sjokomelka mi UTEN å riste den først enda det sto at jeg skulle gjøre det. Oh, yes. I'm that bad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hah! Den faller ikke jeg for. Dere jenter er bare ute etter bad boys.

 

Jeg er faktisk litt bad boy selv. Her om dagen drakk jeg sjokomelka mi UTEN å riste den først enda det sto at jeg skulle gjøre det. Oh, yes. I'm that bad.

Jeg er litt sånn bad boy jeg også. Noen ganger så tar jeg litt ekstra bacon på brødskiva mi sånn at venninna mi tror hu har stekt for lite, så begynner hu å steke mer.

 

Men jeg tror du slår meg :(

Lenke til kommentar

Har en svigerinne som er kristen av seg (grøss). Satt og diskuterte hva som egentlig hadde passa til hu i julegave. Tenkte det hadde passa med å brodere et bibelsitat og sette i ramme. Jeg heller litt mot den moseloven om at hvis man tar på en kvinne så kan man ikke delta i slag før man har rensa seg i elva og ikke samme dagen. Eller den om at hvis to menn sloss og en kvinne kommer bort og klyper han ene i ballene skal handa hennes hogges av.

Lenke til kommentar

Har en svigerinne som er kristen av seg (grøss). Satt og diskuterte hva som egentlig hadde passa til hu i julegave. Tenkte det hadde passa med å brodere et bibelsitat og sette i ramme. Jeg heller litt mot den moseloven om at hvis man tar på en kvinne så kan man ikke delta i slag før man har rensa seg i elva og ikke samme dagen. Eller den om at hvis to menn sloss og en kvinne kommer bort og klyper han ene i ballene skal handa hennes hogges av.

 

Eier hun humor? Eller feirer dere ikke jul sammen?

Lenke til kommentar

Har en svigerinne som er kristen av seg (grøss). Satt og diskuterte hva som egentlig hadde passa til hu i julegave. Tenkte det hadde passa med å brodere et bibelsitat og sette i ramme. Jeg heller litt mot den moseloven om at hvis man tar på en kvinne så kan man ikke delta i slag før man har rensa seg i elva og ikke samme dagen. Eller den om at hvis to menn sloss og en kvinne kommer bort og klyper han ene i ballene skal handa hennes hogges av.

 

Snakker om det, skal snakke med en kar som er utdannet prest (men jobber ikke som det). Satt og tenkte på hva slags filosofiske spørsmål jeg burde spørre, ikke så ofte jeg har kontakt med noen som faktisk er mer enn gladkristne (og generelt bare er irriterende og dumme)

Lenke til kommentar

Gå mer inn på dette med å bidra i samfunnet og hva som er det viktigste vi alle kan bidra med. Og da mener jeg ikke å gi hele formuen vekk som Thon, men mer sånne hverdagslige ting.

 

Eller gå inn på dette med rus. Hva er best/gir mest? Å kjøre forbudslinja eller avkriminalisere og heller satse på å prøve å gjøre ringvirkningene uten å straffe? Hvordan kan vi hjelpe de som trenger det? Og hvor går linja mellom bruk og misbruk av både lovlige og ulovlige rusmidler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...