Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fett å komme på jobb bare for å finne ut at jeg ikke bare har fått mer RAM i maskina, den er også formatert og reinstallert.

De kunne i det minste sagt i fra at de skulle formatere slik at jeg kunne fått flytta det jeg hadde på C over til en annen disk, og tatt backup av innstillingene i Firefox først …

>windows
Lenke til kommentar

Sikker på at det ikke bare er en ny maskin? For øvrig helt ubrukelig at de ikke ga beskjed først.

Ja, er den samme gamle. Kjenner igjen serienummeret på klistremerket på sida.

Tok meg 2 timer å reinstallere programmer og sette det opp igjen, samt finne nødvendig programvare for å lage avis, som de ikke hadde installert og som ingen her på huset visste hvor var. Derimot kom den ferdig med 7-zip, QuickTime og gamle utgaver av VLC, CCleaner og fuckings Premiere Elements. Sistnevnte var nedgradert fra versjon 7 som jeg hadde til versjon 4. Jeg skulle egentlig få versjon 12 …

Etter en kjapp telefon fjerninstallerte de versjon 11 om ikke annet, og slang på Photoshop Elements også, når de først var i gang.

Nei, kanskje ikke. Skulle tenkt på det!

Enkelt å være etterpåklok, men jeg skjønner hvordan det er. Jeg er heller ikke noe fan av å ha på meg klær, verken inne eller ute.

>windows

Yeah, yeah. Det er ikke som om jeg kan bruke andre OS på jobb uansett, Lycos.

Lenke til kommentar

Nesten umulig å svare på, vi deler jo ikke samme hjerne som dama di. Jeg ville ønsket med undertøy mest siden jeg ikke liker smykker, men det gjør jo tydeligvis hun.

Siden hun ønsker seg begge like mye så kan det jo ikke gå galt uansett hva du velger?

Lenke til kommentar

Nei sant! Vil gjerne gi hun undertøy fra VS, er jo mange jenter som ønsker seg sånn så hun også så kan ikke være feil.

Er bare at med express leverig tar det 3-10 dager til Norge. Håper det kommer før jul, hvis ikke så er det kjipt. Kanskje jeg da må kjøpe halssmykke og gi hun undertøy annen anledning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...