Melilot Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 En tygg, erigert penis er det peneste jeg vet. En tygg erigert penis? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Tykk, selvsagt. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Neeei, den skal ikke være så tykk, da får man den ikke forbi drøvelen. Btw, jeg lo meg skakk nå: Jeg erigerte feil penis Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg stikker til frisøren med min tygge feil erigerte penis. :F Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Rawr! Men dette er kanskje ikke årstiden for naturisme? Nei, kanskje ikke. Skulle tenkt på det! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Fett å komme på jobb bare for å finne ut at jeg ikke bare har fått mer RAM i maskina, den er også formatert og reinstallert. De kunne i det minste sagt i fra at de skulle formatere slik at jeg kunne fått flytta det jeg hadde på C over til en annen disk, og tatt backup av innstillingene i Firefox først … >windows Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Samhain er smultfett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Sikker på at det ikke bare er en ny maskin? For øvrig helt ubrukelig at de ikke ga beskjed først. Ja, er den samme gamle. Kjenner igjen serienummeret på klistremerket på sida. Tok meg 2 timer å reinstallere programmer og sette det opp igjen, samt finne nødvendig programvare for å lage avis, som de ikke hadde installert og som ingen her på huset visste hvor var. Derimot kom den ferdig med 7-zip, QuickTime og gamle utgaver av VLC, CCleaner og fuckings Premiere Elements. Sistnevnte var nedgradert fra versjon 7 som jeg hadde til versjon 4. Jeg skulle egentlig få versjon 12 … Etter en kjapp telefon fjerninstallerte de versjon 11 om ikke annet, og slang på Photoshop Elements også, når de først var i gang. Nei, kanskje ikke. Skulle tenkt på det! Enkelt å være etterpåklok, men jeg skjønner hvordan det er. Jeg er heller ikke noe fan av å ha på meg klær, verken inne eller ute. >windows Yeah, yeah. Det er ikke som om jeg kan bruke andre OS på jobb uansett, Lycos. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Yeah, yeah. Det er ikke som om jeg kan bruke andre OS på jobb uansett, Lycos.Skaff en bedre jobb. :------------------) 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Det går lyn gjennom lårmusklene hver gang jeg skal reise meg eller sette meg ned. Burde tatt det litt med ro på treningen i helgen. Endret 11. desember 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Skaff en bedre jobb. :------------------) Fornøyd med det jeg har for nå, og at jeg ikke kan bruke UNIX bryr meg ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Fornøyd med det jeg har for nå, og at jeg ikke kan bruke UNIX bryr meg ikke så veldig mye.Skaff bedre ønsker. :-----------) 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg vil bare være med og lage smile fjes. :--------------) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Har sett to sesonger med Buffy siden jeg starta å se igjen fra scrath på lørdag. Jeg tror jeg trenger hjelp. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Til dere damer: Hva ville dere ønsket dere mest av undertøy fra Victoria Secret eller hjerteformet halssmykke? Damen ønsker seg begge deler like mye men vet ikke hva jeg skal kjøpe av det! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Nesten umulig å svare på, vi deler jo ikke samme hjerne som dama di. Jeg ville ønsket med undertøy mest siden jeg ikke liker smykker, men det gjør jo tydeligvis hun. Siden hun ønsker seg begge like mye så kan det jo ikke gå galt uansett hva du velger? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Nei sant! Vil gjerne gi hun undertøy fra VS, er jo mange jenter som ønsker seg sånn så hun også så kan ikke være feil. Er bare at med express leverig tar det 3-10 dager til Norge. Håper det kommer før jul, hvis ikke så er det kjipt. Kanskje jeg da må kjøpe halssmykke og gi hun undertøy annen anledning. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det at du må spørre er et dårlig tegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg