Emily1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Og hvorfor gjorde jeg det jeg gjorde når jeg dreit meg ut den gangen for 5 år siden? Folka må jo ha trodd jeg var idiot! Sånt tenker jeg på om natta. Haha. Jeg pleier å bli kjempeflau og bare le av meg selv når jeg tenker på de gangene jeg har dummet meg ut. Så finner jeg fred. Du får jo ikke pm før du har begynt i armyen. Slipper ikke inn her uten uniform. Hva sa du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Du er ikke EKTE armygirl enda da! Men siden det er deg og vi har delt så mange sterke opplevelser sammen mens du sov, så skal du få spesialtillatelse. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ouch.Jeg føler noe ikke stemmer i den setningen din, men la gå. Det kan jo ikke bli verre, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=2VwPZjb9S8Q Random politiker : Solberg ,what shall we do about the French situation in Kongo....time is running out ! Erna . We must call Chuck NOW ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ZrHmcpRAZNs "Everything you do he's gonna see !" (sitat Walker TX Ranger theme song) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg føler at den intelligente delen av hjernen min aktiveres etter midnatt. Hva er meningen med livet? Hva er lykke? Hva er kjærlighet? nothing good ever happens after 2am Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg føler at den intelligente delen av hjernen min aktiveres etter midnatt. Hva er meningen med livet? Hva er lykke? Hva er kjærlighet? Om du er så jævla intelligent etter midnatt, hvorfor kan du ikke svare på så enkle spørsmål? Skal slenge i meg et par smertestillende til før jeg legger meg, tenker jeg. Og da, hvordan sover dere? Jeg elsker å ligge på siden, den eneste måten å sovne på. Men nå må jeg ligge på rygg, og det er helt forjævlig å sovne/sove/ikke gråte. På siden, selvsagt! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Gått uten noe i det hele tatt! Rawr! Men dette er kanskje ikke årstiden for naturisme? nothing good ever happens after 2am Tja, si ikke det. Mye hatrunking i alle fall. Endret 11. desember 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Dagen min blir bare bedre, ingen hjelpemidler i det heletatt. I`m doomed. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hva er meningen med livet?Å gi livet mening. Hva er lykke?Når livet har mening. Hva er kjærlighet?Å gi noen andre mening med livet. 2 Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hobbiten er genial. Ikke så genialt at skyssen min punkterte rett utenfor så vi ble stående to timer for å vente på en NAF kødd som ikke klarte å løsne muttere.Jeg kan skifte dekk, for all del. Men sånn dårlig jekk på smuldresnø funker dårlig Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Rett utenfor hvor? Hos deg eller kinoen? Hvis det var hos deg må du slutte å strø om deg med spisse gjenstander Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Nope, det var 2 km fra kinoen...dvs ca 10 mil fra huset mitt. Og det var lekkasje fra deres forrige punktering. Bare ork -.- Har nå døgnet, utenom det jeg sov i bilen og jeg skal til frisøren. Kommer til å sovne i vasken x) ...og...jeg må ikke denges HVER gang jeg har meg. Bare godt med litt skikkelig beng innimellom ^^ Endret 11. desember 2013 av Melilot Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Fett å komme på jobb bare for å finne ut at jeg ikke bare har fått mer RAM i maskina, den er også formatert og reinstallert. De kunne i det minste sagt i fra at de skulle formatere slik at jeg kunne fått flytta det jeg hadde på C over til en annen disk, og tatt backup av innstillingene i Firefox først … Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Nope, det var 2 km fra kinoen...dvs ca 10 mil fra huset mitt. Og det var lekkasje fra deres forrige punktering. Bare ork -.- Har nå døgnet, utenom det jeg sov i bilen og jeg skal til frisøren. Kommer til å sovne i vasken x) ...og...jeg må ikke denges HVER gang jeg har meg. Bare godt med litt skikkelig beng innimellom ^^ Ah, da var det kanskje greit å få det fikset ja. Sovne i vasken hos frisøren er jo normalt, uansett om man har døgnet *note to self* Trenger ikke denge Melilot hver gang Fett å komme på jobb bare for å finne ut at jeg ikke bare har fått mer RAM i maskina, den er også formatert og reinstallert. De kunne i det minste sagt i fra at de skulle formatere slik at jeg kunne fått flytta det jeg hadde på C over til en annen disk, og tatt backup av innstillingene i Firefox først … Sikker på at det ikke bare er en ny maskin? For øvrig helt ubrukelig at de ikke ga beskjed først. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Oy, jeg redigerte feil innlegg -.- Jeg har vært våken i altfor mange timer og oppfører meg rart. Overse den nederste linjen i forrige innlegg Endret 11. desember 2013 av Melilot Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hadde gjort det om du ikke påpekte det. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg og hvis ikke Llandari hadde påpekt det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 En tygg, erigert penis er det peneste jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg