multisync Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Jepp, skriver ut powerpointer nå. Regner egeltig bare med at det er kompendiet som foreleseren vår har laget som vi kan bruke. (typisk siden vi aldri har brukt den til annet enn ballast og bare lest på forelesningene) Står ingenting om litteraturliste eller noenting i fagbeskrivelsen. Endret 10. desember 2013 av multisync Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 GRATULERER MED DAGEN SLIMDA Får ikke jeg besøk da? Synes du burde prøve å skrive "tøs" i pannen når du løper rundt med bare håndkle btw. Bare som et eksperiment Aner ikke.Nudel: Jeg forlanger et svar! Da må du fortelle meg hvor du bor, hvilket som er ganske umulig siden det bare blir sensurert på grunn av personvernhensyn når du/dere skal si det!Akkurat hva er det vi eksperimenterer? I dag har vært en fortryllende dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Da må du fortelle meg hvor du bor, hvilket som er ganske umulig siden det bare blir sensurert på grunn av personvernhensyn når du/dere skal si det! Akkurat hva er det vi eksperimenterer? Lille venn, vi må jo finne ut hvor grensene dine går. Hva slags stopp-ord foretrekker du? Du får heller få adressen på pm da. Du blir nødt til å gå i uniform hele tiden mens du er her btw. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 GRATULERER MED DAGEN SLIMDATUSEN TAKK! NÅR FÅR JEG BURSDAGSKOS? Noen, hjelp!Yes? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 TUSEN TAKK! NÅR FÅR JEG BURSDAGSKOS? Yes? NÅ! KOM HIT SÅ SKAL DU FÅ, HAR BAKT KAKE OG GREIER. Beskytt meg mot Anfall, hun er skummel Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 NÅ! KOM HIT SÅ SKAL DU FÅ, HAR BAKT KAKE OG GREIER.Nå? Faen òg, skal jo legge meg. Beskytt meg mot Anfall, hun er skummel Anfall er like farlig som en chichuana. Bjeffer høyt og biter like hardt som myggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 NÅ! KOM HIT SÅ SKAL DU FÅ, HAR BAKT KAKE OG GREIER. Beskytt meg mot Anfall, hun er skummel Jeg er snill med deg hvis du er snill med meg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Faen så vondt jeg fikk igjen, dere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Anfall er like farlig som en chichuana. Bjeffer høyt og biter like hardt som myggen.Du har ikke blitt bitt av en chihuahua. Endret 10. desember 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Faen så vondt jeg fikk igjen, dere.dakar. *blåse på* Om det er en liten trøst så har skulderen min streiket og jeg har gått rundt som en gammel dame i hele dag <3 Endret 10. desember 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Skal slenge i meg et par smertestillende til før jeg legger meg, tenker jeg. Og da, hvordan sover dere? Jeg elsker å ligge på siden, den eneste måten å sovne på. Men nå må jeg ligge på rygg, og det er helt forjævlig å sovne/sove/ikke gråte. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Søvn er for pyser!!! Jeg er snill med deg hvis du er snill med meg Jeg føler vi har hver vår måte å vise vennlighet på............. Faen så vondt jeg fikk igjen, dere. Hvor fikk du vondt? *blåse på* Du har ikke blitt bitt av en chihuahua. Jeg er blitt jagd etter av 12 chihuahua-unger som kjempet om å få tygge på foten min. Endte med at jeg satt på sofaen og skalv av skrekk hele dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg føler vi har hver vår måte å vise vennlighet på.............Jeg er jo bare slem med deg når du sover! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Skal ikke sove enda, da. Og har vondt der jeg hadde brokket, selvsagt. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg er jo bare slem med deg når du sover! Hm, det er jo sant. Jeg har ennå ikke fått noe PM. Skal ikke sove enda, da. Og har vondt der jeg hadde brokket, selvsagt. Natten er den beste tiden av døgnet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Det, min kjære kvinne, er sant. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg føler at den intelligente delen av hjernen min aktiveres etter midnatt. Hva er meningen med livet? Hva er lykke? Hva er kjærlighet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Og hvorfor gjorde jeg det jeg gjorde når jeg dreit meg ut den gangen for 5 år siden? Folka må jo ha trodd jeg var idiot! Sånt tenker jeg på om natta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hm, det er jo sant. Jeg har ennå ikke fått noe PM.Du får jo ikke pm før du har begynt i armyen. Slipper ikke inn her uten uniform. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg