Emily1 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Uff, det hørtes ikke bra ut. Klem. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Takk takk, rart eg ikkje har noko traume etter min erfaring med maskiner xD eksempel 1 Satt i ein sånn vikingskip karusell på tivoli som er festet på begge sider og svinger rundt i sirkel, ganske høg ein ved kaia. Etter den var kommet opp i litt fart oppdaget eg og min mor som var med (eg var liten da) at metalbæylen som skulle holde oss fast var heilt laus, og då slo panikken inn. Dette var spesielt ubehagelig for min del ettersom eg var liten og hang enda mindre fast, og derfor måtte min mor holde meg fast så eg ikkje skulle deise 10 meter ned i asfalten. Tullingen som styrte følgte ikkje med og kjørte på full guffe for å imponere jentene i andre enden av karusellen. Kjekt. Eksempel 2 Som tidlegare nemnt med skitrekk. Eg skulle ut på snowboard i trekket og sto klar til å ta tak i T-kroken og plasere den bak låret. Det kom ein hump eg ramlet, og kroken tok tak i bindigen på brettet. Maskinen drog meg ein god del meter opp trekket der eg kjente foten gjekk ut av ledd ved kneet og vridd sånn halvegs rundt. Når kroken endelig slapp høyrte eg ein knekk, omtrent slik som når ein knekker på fingrene og det lager lyd berre mørkere. Eksempel 3 Første gang i skiheis også denne gangen var det litt skummelt for min del. Dette var ein stolheis med plass til 2 personer på kvar heis. Dei eg var med for opp sammen og eg stod igjenn åleina, når eg kom inn i stolen min kom eg i ei problemstilling. Eg kunne ikkje finne ut korleis eg tok ned bøyla og måtte holde meg fast i armlenene dei 1-2 minuttene det tar å komme opp (noko som kjentest ut som eit kvarter). Kom til slutt opp, meget lettet og veldig kald på hendene. Sikkert folk som har værre historier, men eg føler eg burde vore påvirket av dette :3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 hjeeeellllp jeg glemte å skrive hvilken oppgave jeg valgte på eksamen ! (UIO) , var bare 2 stykker og det kommer veldig klart frem i innledningen hvilken opg jeg skriver om ,,,,,,,,,er dette stryk lzm? hjelpes Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Der kan du fort stryke, ja. Det spørs på hvor "snill" sensor er. I følge reglene kan det være strykgrunn, men du får vente å se. Kan være du er heldig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hva skjer med campain site'n? http://slutsunite.org/Aner ikke.Nudel: Jeg forlanger et svar! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Dagens first world problem: Har ikke noe mat som frister så jeg blir dessverre nødt til å ta brownies fra i går i stedet. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Fy faen, jeg har fått UVI. Herlig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er dette en sånn tråd? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Kjøpe dekk, kanskje en fordel å få på vinterdekk nå 5k for vinterdekk og sommerdekk på aluminiumsfelg som er brukt en halv sesong er heller ikke noe å klage på. Mindre enn det jeg fikk tilbud på ett dekksett nytt. Endret 10. desember 2013 av multisync Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er dette en sånn tråd?Heller her enn Facebook Kanke klage til sååå mange så.. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hva er nå forskjellen på strofer og vers? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Hva er nå forskjellen på strofer og vers?strofe vers eller: strofe er en eller flere setninger med tema, rytme, melodi eller rim. Et vers er en eller flere strofer med nevnte egenskaper (som gjerne hører sammen). Ett eller flere vers utgjør komposisjonen din. Endret 10. desember 2013 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ta dette eksempelet: bla blo bli ha ho hi hi hi ho ha ga ga go go la la li lo rabadam timtim Dette banale eksempelet har to strofer. Hver av strofene består av tre vers/verselinjer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Fy faen, jeg har fått UVI. Herlig Pga. kulda eller fordi du har fått urenheter i nærheten av urinrøret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg