multisync Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Kanskje jeg gjør det :O du vet, like barn leker best... Sex på vaskemaskin er sikkert ikke dumt heller. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Kanskje jeg gjør det :O du vet, like barn leker best... (var det forresten slik du møtte kjæresten din...?) Ja jeg er godtesjuk en gang i måneden, da skal jeg jammen meg høvle over den kaka! Oj, så hyggelig! Blir det mye å shoppe i år? Neste år skal jeg feire bursdagen min i Nederland! eller Nerdeland, ifølge dere Jau, men så kommer spørsmålet om du vil være sammen med en som løper naken rundt.. Nope, kjæresten min møtte jeg den kvelden jeg fikk knekt nesa. Så værre ut enn Rhianna etter en runde med Chris Brown :---D Japp, spar kaka til de dagene der, større sjans for at du "trenger" den da! Skal ikke ha så veldig mye, men er ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe. Så blir å virre rundt en stund, og ende opp med å kjøpe noe alt for dyrt. Skjer ganske ofte :] Nederland? Gøy! Men hvorfor? Endret 10. desember 2013 av j-- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Nederland? Gøy! Men hvorfor? Harsjnarkotikasprøyter. Endret 10. desember 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Spis kake naken. Hvilken effekt har dette gitt deg? Sex på vaskemaskin er sikkert ikke dumt heller. Trenger ikke akkurat en andremann for å dra nytte av vaskemaskinen. Jau, men så kommer spørsmålet om du vil være sammen med en som løper naken rundt.. Nope, kjæresten min møtte jeg den kvelden jeg fikk knekt nesa. Så værre ut enn Rhianna etter en runde med Chris Brown :---D Japp, spar kaka til de dagene der, større sjans for at du "trenger" den da! Skal ikke ha så veldig mye, men er ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe. Så blir å virre rundt en stund, og ende opp med å kjøpe noe alt for dyrt. Skjer ganske ofte :] Nederland? Gøy! Men hvorfor? Men det vet jeg jo ikke før jeg har møtt han. Får nøye meg med håndkleet enn sålenge. Hmm, du skulle imponere noen skulle du ikke? Hehe, det høres ut som meg. Shopper altfor mye mer klær enn det jeg trenger og bruker Hvor mange ting har dere på ønskelisten deres? Jeg har bare 4. Nijmegen-marsjen! En militærmarsj i Nederland hvor man skal gå en strekning på 17 mil på 4 dager. Skal visstnok være helt jævlig, men også verdt det. Man pådrar seg fine skader også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvilken effekt har dette gitt deg? Jeg blir våt i muslingen når jeg tenker på det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvilken effekt har dette gitt deg? Trenger ikke akkurat en andremann for å dra nytte av vaskemaskinen. Hehe, det høres ut som meg. Shopper altfor mye mer klær enn det jeg trenger og bruker Hvor mange ting har dere på ønskelisten deres? Jeg har bare 4. Nijmegen-marsjen! En militærmarsj i Nederland hvor man skal gå en strekning på 17 mil på 4 dager. Skal visstnok være helt jævlig, men også verdt det. Man pådrar seg fine skader også. Har vel 12-13 ønsker, noen av dem bøker. Sånn mht bildet, sånn går det når man ikke holder føttene tørre. Ser typisk ut som starten på trench foot. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 @nudel: synes du skal gå for naken - mye mer spennende enn håndkle. Både for deg og alle andre Njæ, offer for blind vold. Ble slått ned i det jeg løp forbi en boleridiot som alt hadde slått ned kompisen min. Han var tøff der og da, mindre tøff i rettsaken noen måneder etterpå :] Nijmegen ja, var der i vår faktisk. Skjønner du vil gå marsjen, etter å ha sett den deilige foten der. Sexilicious! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Jeg blir våt i muslingen når jeg tenker på det. Så hyggelig, da. Mulig du har en food-fetish? Har vel 12-13 ønsker, noen av dem bøker. Sånn mht bildet, sånn går det når man ikke holder føttene tørre. Ser typisk ut som starten på trench foot. Hvordan bøker liker du? Med 30 varmegrader blir det vanskelig, men ikke umulig. Tror de på foredraget i dag nevnte varmeutslett. Jeg vil gjerne bli med på marsjen, men er samtidig redd for å pådra meg skader før jeg skal inn i militæret som er såvidt to uker senere. Mange av de som gikk sist gang fikk skader i flere uker etter endt marsj. Endret 10. desember 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) @nudel: synes du skal gå for naken - mye mer spennende enn håndkle. Både for deg og alle andre Njæ, offer for blind vold. Ble slått ned i det jeg løp forbi en boleridiot som alt hadde slått ned kompisen min. Han var tøff der og da, mindre tøff i rettsaken noen måneder etterpå :] Nijmegen ja, var der i vår faktisk. Skjønner du vil gå marsjen, etter å ha sett den deilige foten der. Sexilicious! "Alle andre" blir det nok ikke. Mulig jeg vil slå igjennom en dag, men dra trenger jeg jo også tilskuere. Sålangt er dette bare en egen personlig fritidshobby. Pøbel. Husker en gutt slo meg på barneskolen. Har fortsatt arr på leppen. Var du det? I forbindelse med hva? Mhmm,, kjempedeilig fot <3 Endret 10. desember 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Bare jeg som syns det er vilt digg med damer som er i militæret? 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvordan bøker liker du? Med 30 varmegrader blir det vanskelig, men ikke umulig. Tror de på foredraget i dag nevnte varmeutslett. Jeg vil gjerne bli med på marsjen, men er samtidig redd for å pådra meg skader før jeg skal inn i militæret som er såvidt to uker senere. Mange av de som gikk sist gang fikk skader i flere uker etter endt marsj. Pass på å skift sokker ofte, talkum er heller ikke dumt. Tja, filosofiskebøker er ikke å forakte, har på ønskelisten Pushwagners Soft City Factotum av Charles Bukowski Stoner av John Williams Notes from the underground av F:M Dostoevsky Another bullshit night in suck city av Nick Flynn Så grei blanding egnetlig. Ikke veldig stor fan av krim og husmorsromaner. Leser Zen and the Art of Motorcycle Maintenance nå, men den tar en del tid, og må nok lese den en gang til. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Om du vil slå igjennom som anonym naken, så kan det være "1000 bodies project" fremdeles har sessions i Oslo. Google om du ikke har hørt om det. Om ikke så får du nesten fortsette med hobbyen din alene Norsk kompis som bor i Die Grosse Germanium, og vi kjørte rundt på roadtrip. Var innom ett kjøpesenter, men ikke noe mer. ------ Hvor gamle er dere? Bundy er vel blitt 22-23-ish? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 @nudel: synes du skal gå for naken - mye mer spennende enn håndkle. Både for deg og alle andre Njæ, offer for blind vold. Ble slått ned i det jeg løp forbi en boleridiot som alt hadde slått ned kompisen min. Han var tøff der og da, mindre tøff i rettsaken noen måneder etterpå :] Nijmegen ja, var der i vår faktisk. Skjønner du vil gå marsjen, etter å ha sett den deilige foten der. Sexilicious! Jeg ble slått til av en boler, jeg bare sto der rolig og spurte hva faen han holdt på med, så gikk han bare enda mer forbanna. Selvfølgelig var det en polakk. Hvor gamle er dere? Bundy er vel blitt 22-23-ish? 22, yo. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Bare jeg som syns det er vilt digg med damer som er i militæret? Betyr dette at jeg har noen å dra hjem til på perm? ;* Pass på å skift sokker ofte, talkum er heller ikke dumt. Tja, filosofiskebøker er ikke å forakte, har på ønskelisten Pushwagners Soft City Factotum av Charles Bukowski Stoner av John Williams Notes from the underground av F:M Dostoevsky Another bullshit night in suck city av Nick Flynn Så grei blanding egnetlig. Ikke veldig stor fan av krim og husmorsromaner. Leser Zen and the Art of Motorcycle Maintenance nå, men den tar en del tid, og må nok lese den en gang til. Talkum, ja. Takk for tips. Har ikke hørt om alle de før, men virker absolutt som du har god smak. Filosofi kan jo være spennende. Jeg liker tema som tanker, følelser, selvutvikling og selvrealisering. Hvis det kan kalles filosofi? Savner den tiden jeg var en skikkelig lesehest. Om du vil slå igjennom som anonym naken, så kan det være "1000 bodies project" fremdeles har sessions i Oslo. Google om du ikke har hørt om det. Om ikke så får du nesten fortsette med hobbyen din alene Norsk kompis som bor i Die Grosse Germanium, og vi kjørte rundt på roadtrip. Var innom ett kjøpesenter, men ikke noe mer. ------ Hvor gamle er dere? Bundy er vel blitt 22-23-ish? Kommer nok til å holde på med den alene, du. Men takk for tips. Ah. Var det fint der da? Hørt det er veldig flatt. Tror jeg har nevnt alderen min en del ganger, men du kan nå gjette. Jeg ble slått til av en boler, jeg bare sto der rolig og spurte hva faen han holdt på med, så gikk han bare enda mer forbanna. Selvfølgelig var det en polakk. 22, yo. Pøbel. Slo du tilbake? Jeg trenger vel kanskje ikke engang spørre... Trodde du var eldre, jeg. Endret 10. desember 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Pøbel. Slo du tilbake? Jeg trenger vel kanskje ikke engang spørre... Trodde du var eldre, jeg. Hvorfor skulle jeg slå tilbake når han dreit seg ut forran en gjeng med 10 stk? Og jeg var alene. Er ikke helt korket. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Nudel, jeg hater besøk, men sånn generelt så hadde jeg ikke hatt noe i mot det Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) @Bundy:Mener å huske du var noe sånt, ja! @Nudel: Japp, var ordentlig flatt. Ellers ikke noe som skiller stedet fra resten av Nederland utseendemessig. Vi kjørte ut fra Goch i Tyskland, så Nijmegen ble første stoppested i Nederland. Ikke lange kjørebiten akkurat. Endte opp i Normandie og stranda der. Edit: Tipper du er 21! Endret 10. desember 2013 av j-- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er hun ikke 16-18? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Melilot, du får si ifra når du føler deg ensom så kommer jeg med blomster m.m. @Bundy:Mener å huske du var noe sånt, ja!@Nudel: Japp, var ordentlig flatt. Ellers ikke noe som skiller stedet fra resten av Nederland utseendemessig. Vi kjørte ut fra Goch i Tyskland, så Nijmegen ble første stoppested i Nederland. Ikke lange kjørebiten akkurat. Endte opp i Normandie og stranda der.Edit: Tipper du er 21! Interessant. Folk tror alltid jeg er yngre enn den ekte alderen min (men der kom den jo også fra Bundy)Du er sikkert rundt 27. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg