Melilot Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg får rompekreft av denne praten så jeg reiser på butikken. Til middag i dag: Det jeg finner i varmedisken til Mega Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Til middag i dag: Jeg har allerede spist middag i dag. Det gjorde jeg til lunsj Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Til middag i dag: Kyllingfilet med ris. Sunt og godt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Her blir det nok hamburger. Ikke fullt så sunt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Her blir det skinkesteik. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Her blir det karbonader og ertestuing. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Her blir det skinkesteik. Hjemmelaget, rester eller fjordland? Skinkesteik er søndagsmiddag for meg. Har ikke tid til å stå og lage det på en hverdag. Rester funker fint om mandagen da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hjemmemekk. Kjøpte en steik som datovare for litt siden og heiv i frysern til en passende anledning. I dag er en passendeanledning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hjemmelaget, rester eller fjordland? Skinkesteik er søndagsmiddag for meg. Har ikke tid til å stå og lage det på en hverdag. Rester funker fint om mandagen da Julemiddag her i gården, men vi er jo litt sære. Pappa og minstesøss er de eneste som liker pinnekjøtt, mamma og pappa de eneste som liker ribbe, torsk og lutefisk, pappa, minstesøss, søss og meg liker and, og pappa, mamma, søss og meg liker skinkesteik. Minstesøss liker verken brunsaus eller poteter, så det er en heftig diskusjon hver jul om hva vi skal spise. Ingen vil ha kalkun julaften, for det spiser vi nyttårsaften, og kylling blir for nært opp mot kalkun. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Men ribbe er jo litt som skinkesteik? Hvis du kjøper sånn med kotelettkam på, så er det ikke så mye fett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Lars: SSS - Jeg bruker Grønn, gul og rød i stedet for rosa/rød Hva skal du med grønn? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hva skal du med grønn? "Hardere!" Eneste jeg kan tenke meg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Beste jeg har sett på lenge. Dylan er konge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 "Hardere!" Eneste jeg kan tenke meg. Høres fornugtig ut, men hadde blitt provosert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Og da hadde du slått svakere? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Høres fornugtig ut, men hadde blitt provosert. Blir vel sub-topping eller hva det heter da? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 -33 grader ute å vannet har fryst her i kåken. Elsker Desember måned <3. Må ut å hente sne for å få vann til kaffe og til doen. Kanskje greit å føle litt på hvordan de hadde det i gamle dager. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Blir vel sub-topping eller hva det heter da?Topping from the bottom, er det vel det kalles tror jeg. Ikke ukjent fenomen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 -33 grader ute å vannet har fryst her i kåken. Elsker Desember måned <3. Må ut å hente sne for å få vann til kaffe og til doen. Kanskje greit å føle litt på hvordan de hadde det i gamle dager. Hvor faen er du? Svalbard? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Hvor faen er du? Svalbard? I wish Bor på innlandet i Troms, Bardufoss for å være eksakt. Edit: Både Yr.no og Storm kan ta seg en bolle. Står -18 på sidene deres. Endret 9. desember 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg