L4r5 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 BTW, sånn episk sex vil jeg også være med på! SSS eller RACK? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Lllandari: Er ikke snilt gjort å si at damer er eldre enn de er vettu Når det gjelder småpiker som dere så SSS eller RACK? Que? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det er jo moooms <3 Favoritten er fiskepudding, amerikansk grønnsaksblanding og reker i hvitsaus med terteskjell til NOMS Nei, nei, nei. Stopp. Moren min lagde det før og jeg har aldri blitt den samme siden. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Lars: SSS - Jeg bruker Grønn, gul og rød i stedet for rosa/rød Llandari: Gi deg med Du er på rette siden av fjellet Darknessj: Du kalte meg 100 men han kan ikke gi det 1 ekstra år? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Humor fungerer dårlig for deg på Internett? 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er det bare jeg som syns det er småkleint når dama til faren min skriver fjortiss-status nummer 1? Altså "6 måneder med verdens beste kjæreste <3 <3 <3" Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Humor fungerer dårlig for deg på Internett? Ditto Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er det bare jeg som syns det er småkleint når dama til faren min skriver fjortiss-status nummer 1? Altså "6 måneder med verdens beste kjæreste <3 <3 <3" Løsning: Ikke ha foreldre eller steforeldre på FB. Evt. filtrer ut slik at du ikke får opp status-oppdateringene deres, og vice versa. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Løsning: Ikke ha foreldre eller steforeldre på FB. Evt. filtrer ut slik at du ikke får opp status-oppdateringene deres, og vice versa. Joda, det er definitivt en løsning. Føler det blir teit å slette foreldre og sånn som venner nå. Men får se om jeg tar meg jobb med å filtrere de bort i feeden min.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er da ikke noe galt i å like norsk tradisjonell mat Wat. Der ca. ingenting er tradisjonelt. amerikansk grønnsaksblandingHva i all verden er dette? 1 Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Wat. Der ca. ingenting er tradisjonelt. Hva i all verden er dette? Nei ok, så er det ikke tradisjonelt. Amerikansk blanding er en grønnsaksblanding med gulrøtter, mais og erter. Matprat kaller den tradisjonell og Tine kaller den en klassiker. http://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/fisk-og-skalldyr/fiskepudding-i-hvit-saus-i-terteskjell Endret 9. desember 2013 av Melilot Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Der bare mais er en amerikansk plante. Bra vi har fornuftig navngivning. Endret 9. desember 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 I USA heter den for øvrig europeisk blanding Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Der bare mais er en amerikansk plante. Bra vi har fornuftig navngivning. Du får snakke med de som har laget den. I matblogger kaller de retten for: God gammeldags. Tror det er forskjellig men virker som flere enn meg mener den er tradisjonell. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Du får snakke med de som har laget den.Personlig kaller jeg det for "gulrøtter, mais og erter". I matblogger kaller de retten for: God gammeldags.Bra vi har en autoritet på området. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Sånn med schnitzel, makaroni og tomatsaus! NAM! Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Personlig kaller jeg det for "gulrøtter, mais og erter". Bra vi har en autoritet på området. Hva er autoritet for deg da? Hellstrøm? Han kaller den en klassiker i episoden der den lages. Matprat og Tine? De kaller den god gammeldags og klassisk. Men det er vel helst du som vet hva som er riktig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Hva er autoritet for deg da? Hellstrøm? Han kaller den en klassiker i episoden der den lages.Klassiker != tradisjonell. Matprat og Tine? De kaller den god gammeldags og klassisk.Marketspeak. Tine kaller alt "god, gammel [...]". Endret 9. desember 2013 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg