Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke spesielt rik, har eget hus, egen bil og jeg liker psyke eksperimentelle ting som kan sprite opp sexlivet :D

Hmmm. Psyke eksperimelle ting som sprite opp sexlivet driver jeg allerede med. Ville du vært villig til å dele meg med Anfall? Hu er tilogmed mer pervers enn meg til tider. And that's saying a lot. Og du må nesten være villig til å flytte over til riktig side av fjellet.
Lenke til kommentar

Jeg så en gammel dame kjøpe sånne terteskjell for noen uker siden. Første gang jeg har sett!

Vi pleide å kjøpe mye av det i oppveksten min, spiste det med gulrøtter, fiskeboller, frikassésaus og hermetiske kjøttboller. Ikke noe jeg vil være lei meg om jeg aldri spiser igjen. Det er en forferdelig rett.

Jeg ble til og med erta for å spise sånn sær mat.

Lenke til kommentar

Goood morning :D *hugsnkisses*

Plutselig ble dagen mye bedre :D *smask*

Jeg har alt jeg trenger til egg og bacon, men...ork.

Det tar deg ti minutter. (Ja jeg vet jeg er seint ute og at du har spist andre ting)

Er du 100 år? :p

Det er bare 2 år forskjell på dere da :p

Lenke til kommentar

Plutselig ble dagen mye bedre :D *smask*

Det tar deg ti minutter. (Ja jeg vet jeg er seint ute og at du har spist andre ting)

Det er bare 2 år forskjell på dere da :p

Mener du å si at jeg er 98 år? :p Eller 102år? :o

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Fyrstekake er kjempegodt, bare så det er sagt.

Nei fysj. Jeg syns det blir for tørt.

Jeg så en gammel dame kjøpe sånne terteskjell for noen uker siden. Første gang jeg har sett!

Jeg vet ikke hva jeg skal spørre om først. Følger du ofte med på hva gamle damer kjøper, eller er det hva folk generelt kjøper?

Første gang en gammel dame kjøpte det eller første gang du har sett noen kjøpe det?

Hmmm. Psyke eksperimelle ting som sprite opp sexlivet driver jeg allerede med. Ville du vært villig til å dele meg med Anfall? Hu er tilogmed mer pervers enn meg til tider. And that's saying a lot. Og du må nesten være villig til å flytte over til riktig side av fjellet.

Så mye for en kake. Tror kanskje jeg kan kjøpe den på bakeriet :D

Lenke til kommentar

Aldri laget fyrstekake selv, kun smakt ferdig. En tidligere kollega av meg elsket fyrstekake. Han pleide å munche det i lunsjen :wee:

28 år? :eek: Jeg er da 27 år i hele 5 dager til. :tease:

Yeah yeah, jeg prøvde å være snill, mkay? :p

HAHAHAHAH. Jeg bake ja. Syns jeg ser det :D

Jeg baker, du spiser? Evt. mamma baker og vi spiser begge? :p

BTW, sånn episk sex vil jeg også være med på!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...