Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Orker ikke gå mer. Setter meg ned for å dø

Du behøver ikke å gå, du kan lage frokost til meg. God ide :D

Klarer ikke gå ned for frokost. Så gjør det samme. Ihvertfall til legevisitten, tipper de ikke vil la meg dø.

Hvordan går det etter operasjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du behøver ikke å gå, du kan lage frokost til meg. God ide :D

Er dessverre litt redd for at det innebærer i at jeg må bevege på meg altså. Jeg bare sitter her egentlig. MEN du kan lage frokost til meg! Det er en god ide :green:

Klarer ikke gå ned for frokost. Så gjør det samme. Ihvertfall til legevisitten, tipper de ikke vil la meg dø.

Går det bra med deg? Regner med at du ikke dør, nei :p

Lenke til kommentar

Er dessverre litt redd for at det innebærer i at jeg må bevege på meg altså. Jeg bare sitter her egentlig. MEN du kan lage frokost til meg! Det er en god ide :green:

Går det bra med deg? Regner med at du ikke dør, nei :p

Jeg har alt jeg trenger til egg og bacon, men...ork.

Lenke til kommentar

Hvordan går det etter operasjonen?

Takk, det går bedre. Ble overført til pasienthotellet i går for å sende hvordan det går for meg selv. Fremdeles vondt og jævlig, men går mye bedre.

Var no sjelden type brokk i magen. Mest sannsynlig pga to tidligere operasjoner for ca. 10 år siden. Så de skrapte tarmene mine vekk fra bukveggen, før de forsterket den med et nett på 20x15 cm, tror jeg det var, som da er sydd fast igjennom buken. Det er dette som gjør at det er en jævla vond operasjon, nettet ligger og presser og drar konstant på alle nervene som ligger under og rundt.

Lenke til kommentar

@darkness|: Årene har gjort deg svak. Det var da mye mer brutalt i SO# back in the days?

Hvem er du? :p Nickbytte er juks.

Hehe, jeg har blitt prippen.

Å pokker, du er her igjen ja :p Da ble det kanskje litt over kanten :p

Haha, ja, ikke sant. Jeg vet trossalt hvem du er IRL :p

Nei makan, har du blitt voksen? :p

:ohmy: Voksen? Nei, bare kjerring :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...