j-- Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 @nudel: Du burde ta en tur innom Deli De Luca i morra og kjøpe Oreo-kakestykke. Forbered deg på 7 timer med hard trening for å bli kvitt kalorimengden i ett kakestykke. Worth it :---D Natta! It's Always Sunny In Philadelphia-tid inn i drømmeland Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Suksessterte er veldig, veldig godt, ja! Har jeg en favorittkake så er det gulrotkake! Den glasuren er himmelsk. @nudel: Du burde ta en tur innom Deli De Luca i morra og kjøpe Oreo-kakestykke. Forbered deg på 7 timer med hard trening for å bli kvitt kalorimengden i ett kakestykke. Worth it :---DNatta! It's Always Sunny In Philadelphia-tid inn i drømmeland Ahh, det skal jeg gjøre! Gleder meg Hahaha YOLO.Ohh, så du jobber ikke nattevakt i natt! Natta sov godt ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Suksessterte er veldig, veldig godt, ja! Har jeg en favorittkake så er det gulrotkake! Den glasuren er himmelsk.Hadde gulrotkake i forrige uke. Yummy. Noen forslag til hvilken kake jeg skal ha på bursdagen min? Er denne uka. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Suksessterte er også godt. Må lage det en av dagene. MARRY ME! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Hadde gulrotkake i forrige uke. Yummy.Noen forslag til hvilken kake jeg skal ha på bursdagen min? Er denne uka. Ja, den jeg skal bake. Endret 9. desember 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 MARRY ME!Er du rik og har dårlig hjerte? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Oreo-kake? Spirited Away er episk. Skal Studio Ghibli lage noen nye filmer snart eller? Høres deilig ut! http://www.cartoonbrew.com/award-season-focus/hayao-miyazaki-wins-n-y-critics-prize-for-the-wind-rises-91843.html 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er den Studio Ghibli-filmen som har fenget minst. Var ikke noe med historien som tiltrakk meg. Spirited Away og Princess Mononoke er langt over denne. Fint for deg. Jeg liker Porco Rosso. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Er du rik og har dårlig hjerte? Ikke spesielt rik, har eget hus, egen bil og jeg liker psyke eksperimentelle ting som kan sprite opp sexlivet Endret 9. desember 2013 av Melilot Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 psyke eksperimentelle ting som kan sprite opp sexlivet Som å ta betalt alt for mye for tjenestene dine? :o Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Som å ta betalt alt for mye for tjenestene dine? :o Er vasking seksuelt? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det kan det absolutt være Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Grunnen til den høye prisen er at jeg ikke setter pris på å vaske for/hos andre, det er kun her hjemme at jeg koser meg med det ^^ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (...) jeg ikke setter pris på å vaske for/hos andre(...) Du satt jo pris på det. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Kan det ikke være litt mer lys ute, så jeg slipper å være så forbanna trøtt hele tida... *mumle noe om "god" morgen* 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Too much information, llandari Nei makan, har du blitt voksen? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Kan det ikke være litt mer lys ute, så jeg slipper å være så forbanna trøtt hele tida... *mumle noe om "god" morgen* Goood morning *hugsnkisses* Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Orker ikke gå mer. Setter meg ned for å dø Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Klarer ikke gå ned for frokost. Så gjør det samme. Ihvertfall til legevisitten, tipper de ikke vil la meg dø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg