Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 BLASFEMI! Hva skal jeg gjøre da? Jeg kan ikke gå ut for jeg blir syk igjen, jeg har snart rundvasket hele huset, mangler bare tak og vegger på gjesterommet. Vask mitt hus? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Fyfaen til snøvær på fredag...hadde det vært litt mer snø så hadde jeg blitt fysisk sperret inne i et lite uthus hadde plenty med alkohol og nintendo, xbox osv, sesong 9 av family guy...hadde i grunn gått helt fint å bli sperret inne i snøen! Setter det på min bucket list Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Skal eg byrje å skriva nynorsk her på forumet? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Skal eg byrje å skriva nynorsk her på forumet? Nein. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Civilization 5: BNW. NEI, prøvd. Kjempe misfornøyd. Civ 4 <3 Vask mitt hus? 750kr timen. Sure. Skal eg byrje å skriva nynorsk her på forumet? Jaa Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 750kr timen. Sure. Da bør du være rask. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 750kr timen. Sure. Jeg antar at han forventer mer enn en husvask for den prisen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Uhh nice nommynom! Men når du sitter der med resultatet så var det nok verdt det! Yip man er bra!!! .. men hør på kjæresten din! Hihi Ble det, og jammen dukka det ikke opp Oreo-kake under filmen Porco Rosso er kanskje min favoritt av de filmene. Er den Studio Ghibli-filmen som har fenget minst. Var ikke noe med historien som tiltrakk meg. Spirited Away og Princess Mononoke er langt over denne. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Å være nydusja og ha en seng med nypålagt sengetøy å legge seg i er undervurdert. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ble det, og jammen dukka det ikke opp Oreo-kake under filmen Er den Studio Ghibli-filmen som har fenget minst. Var ikke noe med historien som tiltrakk meg. Spirited Away og Princess Mononoke er langt over denne. Oreo-kake? Spirited Away er episk. Skal Studio Ghibli lage noen nye filmer snart eller? Å være nydusja og ha en seng med nypålagt sengetøy å legge seg i er undervurdert. Høres deilig ut! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Oreo-kake? http://lmgtfy.com/?q=oreokake Edit: nude nerding er heller ikke så ille... Endret 8. desember 2013 av Llandari Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Too much information, llandari 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 @nudel: Oreo-kake er orgasme i spisbar form. Etterfulgt av spyfest om man spiser for mye. Mye lik denne: -------- @darkness|: Årene har gjort deg svak. Det var da mye mer brutalt i SO# back in the days? 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Å pokker, du er her igjen ja Da ble det kanskje litt over kanten Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg vil dra på jordomseiling. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Da bør du være rask. Kanskje ikke så rask men jeg er flink, så det blir skikkelig gjort Jeg antar at han forventer mer enn en husvask for den prisen. Tror jeg ville gjort mye for den prisen og Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Jeg vil dra på jordomseiling. JEG skal verra med! Edit: Folk snakker utenfor tema, og din løsning er å poste et halvnakent bilde av deg selv? Endret 8. desember 2013 av Fasit Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Du kan godt være med for å spille gitar for meg når jeg skal sove. @nudel: Oreo-kake er orgasme i spisbar form. Etterfulgt av spyfest om man spiser for mye. Mye lik denne: Oreo-is er godt! Har aldri prøvd kaken, men tviler ikke på at den smaker fortreffelig. Uffda, må ikke spise til du spyr! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Suksessterte er også godt. Må lage det en av dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg