j-- Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Snøen kom i dag!!! Japp, her óg. Var klar for bikkjas reaksjon på snøen, sto og filma og greier. Bikkja reagerte ikke engang. Kjipingen Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hvor bor du? Haha! Var det hans første snøopplevelse? Hunden min hatet snøen hun, hihi Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Oslo Syd kalles det vel. Du 'a? Njæi, ikke helt. Han er litt over halvannet år gammen, så han fikk med seg fjorårets snø, men han har blitt veldig mye mer moden siden den gang. Litt skuffende at han ikke gikk helt banan og kasta seg rundt, som i fjor. Bilder: Gøy å ta, hat å sortere etterpå. Gah. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Herregud, hadde kjøpt "peppermynteolje" for å lage julegodteri, så oppdager vi nå at det står på bruksanvisningen at man IKKE må spise eller få det i munn på noe måte fordi det kan føre til innvendige skader! . Gjett hvem som sa at det var spiselig og perfekt til matlaging! Må ikke stole på alle bak kassa as :-D Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Må ofre noe for peppermyntegodteri. Litt som junkiene ofrer seg for å få i seg Crokodil Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Oslo Syd kalles det vel. Du 'a? Njæi, ikke helt. Han er litt over halvannet år gammen, så han fikk med seg fjorårets snø, men han har blitt veldig mye mer moden siden den gang. Litt skuffende at han ikke gikk helt banan og kasta seg rundt, som i fjor. Bilder: Gøy å ta, hat å sortere etterpå. Gah. Jeg bor på Oslos vestkant! Aw, hunder, de vokser altfor fort opp. *knis* Kanskje han gjør det hvis du gjør det først?:-D Er du en fotograf? Må ofre noe for peppermyntegodteri. Litt som junkiene ofrer seg for å få i seg Crokodil Hæ? Nei nå må jeg slutte å værr usosial Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Nudel, hva er det med deg og disse rosa hjertene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Er du en fotograf?Det var jo det han sa. Han tar bilder, altså er han en fotograf. Fotograf betyr faktisk bare en som tar bilder. Det er ikke noen beskyttet tittel. Mente du å spørre om han jobber som fotograf eller har fotografutdanning? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det stemmer, Lars, var det jeg mente. Heh :-D Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Var ute på byen for første gang på ca to mnd'er igår. Ble en artig kveld! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 @Nudel: Nope, er ikke fotograf (som i å ta bilder profesjonelt), men koser meg med det på hobbybasis. Gøy å knipse, kjipt å sortere, enda kjipere å redigere. @Cake: Rundpult, så du har problemer med å gå? :--D ----------- 99/250 på IMDB top 250. Burde klare å bikke 100 i løpet av kvelden. Yip Man er et alternativ, men har med lyst til å prøve Porco Rosso, for da får jeg med meg kjæresten. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Nja, nesten. Men det ble fort hett og vilt på uteplassen, når kjekkasen kom til uteplassen jeg var på. Hehehe! Skulle jo egentlig være hver for oss, og hooke på slutten av kvelden. Var jævlig pirrende, ettersom de er ekstremt strenge ang sex på den uteplassen. Flere som har blitt permbannet, etter slike hendelser. Så måtte selvfølgelig prøves. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 pcen sier Detecting drice; Done; No drives found._ NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Var ute på byen for første gang på ca to mnd'er igår. Ble en artig kveld! Uhh nice nommynom! @Nudel: Nope, er ikke fotograf (som i å ta bilder profesjonelt), men koser meg med det på hobbybasis. Gøy å knipse, kjipt å sortere, enda kjipere å redigere. @Cake: Rundpult, så du har problemer med å gå? :--D ----------- 99/250 på IMDB top 250. Burde klare å bikke 100 i løpet av kvelden. Yip Man er et alternativ, men har med lyst til å prøve Porco Rosso, for da får jeg med meg kjæresten. Men når du sitter der med resultatet så var det nok verdt det! Yip man er bra!!! .. men hør på kjæresten din! Hihi Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Porco Rosso er kanskje min favoritt av de filmene. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Faen så kjedelig det er å starte Skyrim på nytt -.-HVA SKAL JEG SPILLE NÅ DA??!?! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ingenting. Gjør noe annet. Spilling er kjipt. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ingenting. Gjør noe annet. Spilling er kjipt. BLASFEMI! Hva skal jeg gjøre da? Jeg kan ikke gå ut for jeg blir syk igjen, jeg har snart rundvasket hele huset, mangler bare tak og vegger på gjesterommet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 HVA SKAL JEG SPILLE NÅ DA??!?!Civilization 5: BNW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg