darkness| Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Heh, den var hakket bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Siden du tydeligvis går inn på alt folk lenker til fikk jeg jævlig lyst til å poste en screamer, men tror Jarmo blir sinna da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Kanskje jeg hadde våknet da. Eller ikke. Endret 7. desember 2013 av darkness| Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Skremmevideoer er bare ekle -.- Jeg er skvetten.Denne er epic http://www.youtube.com/watch?v=6-HUgzYPm9g Endret 7. desember 2013 av Melilot Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Kanskje jeg hadde våknet da. Eller ikke. I all verden. Kine? Du her? Rota deg bort, eller? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Tja.. Er litt som om jeg gikk ut forumdøren i går og kom inn igjen i dag. Til og med trådene er de samme, for ikke å snakke om folka. Jeg så et bilde av b|real i recent pic, og han så ikke en dag eldre ut. Forsåvidt ikke du heller Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Må si Studio Ghibli virkelig kan film. Ser Princess Mononoke nå, og dette er magisk :] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Tja.. Er litt som om jeg gikk ut forumdøren i går og kom inn igjen i dag. Til og med trådene er de samme, for ikke å snakke om folka. Jeg så et bilde av b|real i recent pic, og han så ikke en dag eldre ut. Forsåvidt ikke du heller Pff...jeg er snart 30 jo! Egentlig så burde jeg endre tilbake til B|Real igjen :\ Endret 7. desember 2013 av b-real 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Husker det som det var i går at vi hadde kronerulling på vibb til darkness| og adawen 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Tja.. Er litt som om jeg gikk ut forumdøren i går og kom inn igjen i dag. Til og med trådene er de samme, for ikke å snakke om folka. Jeg så et bilde av b|real i recent pic, og han så ikke en dag eldre ut. Forsåvidt ikke du heller Nei, vi er tidløse, vet du. Jeg satt og glodde gjennom RPP1 her om dagen, morsomme bilder av biril, psilo og allyse. I tillegg snubla jeg over sangen LarsP og HalTan gjorde om / til AnAnAs. Gode minner (og en del ikke fullt så gode) fra mine tidlige dager med lurking og spamming. Må si Studio Ghibli virkelig kan film. Ser Princess Mononoke nå, og dette er magisk :] Absolutt. Husker det som det var i går at vi hadde kronerulling på vibb til darkness| og adawen Jeg har filmen. Endret 7. desember 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Husker det som det var i går at vi hadde kronerulling på vibb til darkness| og adawen Jeg har filmen. Film? Hva slags film? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Pff...jeg er snart 30 jo! Egentlig så burde jeg endre tilbake til B|Real igjen :\ Jeg også.. Tro meg, du holder deg bedre enn meg. Haha. Og ja, Sorry for at jeg tydeligvis har for god hukommelse, og at jeg var for lat til å gå tilbake og sjekke hvordan du skriver nicket ditt nå. Film? Hva slags film? Må være av adawen i såfall.. Tipper han er dylusional. Endret 7. desember 2013 av darkness| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg også.. Tro meg, du holder deg bedre enn meg. Haha. Og ja, Sorry for at jeg tydeligvis har for god hukommelse, og at jeg var for lat til å gå tilbake og sjekke hvordan du skriver nicket ditt nå. En uttalelse som det der krever bilde i RPP. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg syns han Atle er litt hardhendt jeg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Husker det som det var i går at vi hadde kronerulling på vibb til darkness| og adawen Hehe, jeg har den faktisk enda. Wink wink! Jeg hadde bilde av den i hånden ved siden av en colaboks. Jeg hadde lagt bilde ut på den usannsynlig dårlige hjemmesiden min, og da jeg fikk ny jobb så hadde kollegaene mine googlet meg. De husker det enda.. Noen ting sitter seg tydeligvis i hjernebarken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hehe, jeg har den faktisk enda. Wink wink! Jeg hadde bilde av den i hånden ved siden av en colaboks. Jeg hadde lagt bilde ut på den usannsynlig dårlige hjemmesiden min, og da jeg fikk ny jobb så hadde kollegaene mine googlet meg. De husker det enda.. Noen ting sitter seg tydeligvis i hjernebarken. Ha-ha. Jeg er glad ingen av de jeg jobber med er kyndige nok til å drive og google etter ting. Som sannsynligvis er grunnen til at en av oppgavene mine er bokstavelig talt å "google etter fakta og bakgrunnsstoff til sakene". Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Heldigvis er siden og bildene borte. Ikke alltid ting forsvinner fra Internett.. ikke det at det bildet var det verste. Var mer siden i sin helhet som var litt flau. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Må si Studio Ghibli virkelig kan film. Ser Princess Mononoke nå, og dette er magisk :] Alt av Studio Ghibli er magisk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg også.. Tro meg, du holder deg bedre enn meg. Haha. Det er nok godt mulig, har intet grunnlag for å bedømme det og måtte isåfall få sjur til å hente opp et før/etter for å bedømme..hukommelse er ikke min beste side for å si det slik :S Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Så fint da da lar vi det være sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg