Vizla Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Undres om noen har forslag til en kokebok for de mer sunne retter av ymse slag for en som prøver å bli litt mer sunn?(Gjerne kun salatar) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Det er ikke sunt å leve på kun salat 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Salat kan inneholde alt fra bacon til epler og peanøtter; det er sannsynligvis få ting man enklere kan leve sunt på. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Øl. vårruller og vannpipe. Kan det bli bedre ♥ Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg er ikke betatt av han -.- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Keep telling yourself that. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Øl. vårruller og vannpipe. Kan det bli bedre ♥[/size] Har du prøvd deg på stairway to heaven nudle? Ikke det feteste sangen, men den er grei til å trene opp pekefingeren med Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Jeg er ikke betatt av han -.- *patpat* Har du prøvd deg på stairway to heaven nudle? Ikke det feteste sangen, men den er grei til å trene opp pekefingeren med Ahh, nei har ikke prøvd den ^^ Men egentlig nøyer jeg meg med å bare lære grunnleggende akkorder, slik at jeg kan synge! Åå jeg må skaffe meg en keyboard snart ^^ http://www.youtube.com/watch?v=BcL---4xQYA den er jo nydelig da Endret 7. desember 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg er ikke det. HVIS jeg hadde vært det så hadde det uansett vært nytteløst, han har reist sin vei. Tror bare jeg blir irritert over at han kryper inn i drømmene mine og plager meg med totalt unødvendige tanker. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Folk som kryper inn i drømmene og man ikke vil ha der er slitsomt. Dessverre synes jeg de dukker opp oftere enn de man vil ha der... Endret 7. desember 2013 av Llandari Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Folk som kryper inn i drømmene og man ikke vil ha der er slitsomt. Dessverre synes jeg de dukker opp oftere enn de man vil ha der... Ja -.- Tror jeg skal ta en pille for å ha drømmeløs søvn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har du nok til å dele? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har du nok til å dele? Finnes det? :o Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Folk som kryper inn i drømmene og man ikke vil ha der er slitsomt. Dessverre synes jeg de dukker opp oftere enn de man vil ha der... Har dessverre ingen gode råd, men Hei! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Kan folk vennligst slutte å krype inn i drømmene til Melilot Og Landari?!Takk. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Tror ikke udyret herjer på dette forumet, han kan ikke en skvett norsk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg kjeder vettet av meg, men jeg er for slapp til å gjøre noe.. Livet er hardt. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Jeg kjeder vettet av meg, men jeg er for slapp til å gjøre noe.. Livet er hardt. http://www.youtube.com/watch?v=Ujwod-vqyqA Kan se på slikt i timesvis. Eller Russian road rage http://www.youtube.com/watch?v=ohDSY-S4-Uw Endret 7. desember 2013 av Melilot Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Gjesp. Ikke helt my cup of tea. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Gjesp. Ikke helt my cup of tea. http://www.youtube.com/watch?v=dyMXYE_50Ts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg