Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aww, fuck that shiet.

Hva faen skjedde? Hadde dere ikke datet en stund da?

Vat o.O

Nei, dette var bare et par random chicks som en kamerat hadde hentet fra Asker ellerno. Ikke peiling på hvordan/hvorfor han kjenner de.

Det viste seg at de var 16, hun ene var muligens 15 :ph34r:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Skjønner jeg ingenting. Snakket du ikke om ei jente du datet da, som var 1 år eldre enn meg?

Joa, men treffer ikke hun igjen før neste uke.

Hun har jeg faktisk litt håp om at det blir noe mer enn bare en kjapp en.

Betyr ikke at jeg lever som en monk av den grunn. Har ikke gjort noe med henne enda, ellers ville jeg nok ikke vært like på.

Uansett ville jeg ikke kalt henne ung jente et-par-tre år forskjell er ikke noe stress.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Det nytter ikke å klage på fasit.

*klager på Fasit*

Joa, men treffer ikke hun igjen før neste uke.

Hun har jeg faktisk litt håp om at det blir noe mer enn bare en kjapp en.

Betyr ikke at jeg lever som en monk av den grunn. Har ikke gjort noe med henne enda, ellers ville jeg nok ikke vært like på.

Uansett ville jeg ikke kalt henne ung jente et-par-tre år forskjell er ikke noe stress.

Ganske interessant å lese det du skriver. Mitt inntrykk er at minimalt med gutter opp til 30-årene ønsker et forhold. Hvorfor binde seg, når du kan leve og nyte singellivet liksom?

"Betyr ikke at jeg lever som en monk av den grunn"

"Har ikke gjort noe med henne enda, ellers ville jeg nok ikke vært like på."

Var det ikke litt selvmotsigende?

Synes ikke folk skal stresse så fælt med aldersforskjeller, alt fra 0-10 eller mer er innafor for min iallfall. Er jo uansett ikke alderen som avgjør.

Lenke til kommentar

*klager på Fasit*

Ganske interessant å lese det du skriver. Mitt inntrykk er at minimalt med gutter opp til 30-årene ønsker et forhold. Hvorfor binde seg, når du kan leve og nyte singellivet liksom?

"Betyr ikke at jeg lever som en monk av den grunn"

"Har ikke gjort noe med henne enda, ellers ville jeg nok ikke vært like på."

Var det ikke litt selvmotsigende?

Mente ihvertfall at så lenge jeg ikke holder på med hun første, så går jeg gjerne på andre så lenge. Kanskje litt dårlige ord å bruke.

Jeg er keen på forhold, har vel egentlig aldri hatt noe ordentlig forhold, så føler det er på tide.

Lenke til kommentar

Challange accepted. Men hva skal jeg spille?

Ta Nirvana - where did you sleep last night. Og du må også synge!

Mente ihvertfall at så lenge jeg ikke holder på med hun første, så går jeg gjerne på andre så lenge. Kanskje litt dårlige ord å bruke.

Jeg er keen på forhold, har vel egentlig aldri hatt noe ordentlig forhold, så føler det er på tide.

Ah, skjønner. Nei jeg er heller ikke så veldig konservativ på slikt.

Men hvorfor ønsker folk seg forhold? Er det pga hastverk i forhold til videre reproduksjon eller er det det hyggelige selskapet? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Var en vits liksom.......skjønner ikke at folk må ha inn alt med teskje. Det er bare å følge litt med i media for å ta mine referanser.

Lenke til kommentar

Det du beskriver høres ganske tilnærmet likt et FWB-forhold.

Nah, klarer ikke sånt, kan godt ha casual forhold, men da foretrekker jeg å ikke ha så alt for mye kontakt sånn ellers.

Bare ha ei jeg kan føle meg konfortabel med, og ha god kjemi og kontakt med i tillegg til bra sex. Ikke bare full on, short term.

Kammizez: Med kos i sofaen så tenkte jeg vel et kyss her og der også, noe jeg ikke får av venner, nesten alle jentene jeg er venner med har type uansett.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Pleier ikke slike forhold å gå i vasken egentlig? Følelser som dukker opp i bilder, noen som blir såret osv? Kanskje holde seg unna først som sist.

Vel, det høres ut som et hvilket som helst vennskap.

Tror du og meg må være single for alltid, Don Juan.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...