Emily1 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ang McD , Majorstua.....ikke alle rotter er slemme. høh? Våkna, jævlor! Dette er bare begynnelsen av kvelden for meg, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Dette er bare begynnelsen av kvelden for meg, for å si det sånn. Møtes? Er på fest ved operaen. Høyt alkoholnivå blant deltakende kolleger. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hahhahahahhahhaha Nei. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Satt i går kveld uten strøm og spilte vri åttern til eg fekk drapstruslar for å vri til hjerter ^^ På ein annen side var det også kjekt å finne cola i mørket for så å holde glasset feil vei og tømme det på bunnen av glasset. Utanom det var det jo kjekt når ein endelig kom forbi ein plass ein hadde stått skikkelig fast på i eit spill, for så å oppleva at strømmen gjekk igjenn og ein ikkje hadde lagret på ca 2 timer. Eller noko spennande som skjer? Tenkte plage politiet i GTA5 i dag litt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Våkna, jævlor! Sssssssh. Du forstyrrer spillinga mi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Sssssssh. Du forstyrrer spillinga mi. Hva spill da?? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Gråter av ensomhet https://www.youtube.com/watch?v=Ra-Om7UMSJc Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hahhahahahhahhaha Nei. Hva er det verste som kan skje? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Spør Slim... Eller hvem som helst på forumet, for den saks skyld Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hva spill da?? Civiliation V: Brave new world Sparker seriøst rumpe denne runden. Spørsmålet er ikke lenger om jeg skal vinne, men hva slags seier jeg skal gå for. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Spør Slim... Eller hvem som helst på forumet, for den saks skyld Rufies? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det er hans mildeste metode, for å si det sånn. DON JUAAAAAAAN Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det er hans mildeste metode, for å si det sånn. DON JUAAAAAAAN Jau. Min søster kom inni forsvaret pga en dårlig hørseltest. Skjønner ikke når de ble så nazi, er jo bare førstegangstjenesten Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det er hans mildeste metode, for å si det sånn. DON JUAAAAAAAN Æ e dånn sjuann! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jau. Min søster kom inni forsvaret pga en dårlig hørseltest. Skjønner ikke når de ble så nazi, er jo bare førstegangstjenesten Eh, hu kom inn? Det er jo bra? Æ e dånn sjuann! Det trur æ itj! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Eh, hu kom inn? Det er jo bra? Det trur æ itj! Eh, åja. Nei kom ikke inn Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hei merkelig øl, mitt navn er Jonas. Bekjentskapet er svært høyt verdsatt. Min lille Kriek Of Telemark, du yndige fylde og aroma. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Minn meg på at unge jenter er en dårlig idè. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Minn meg på at unge jenter er en AWESOME idè. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg