Cakenommy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hva med skittne kanyler og blodtapping, da? Det er din gate. Ikke min. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er turn on ja. Men synes det er jævlig kleint med synlige bitemerker. Sugemerker har jeg aldri skjønt hva som er så pirrende med. Blir det stort bitemerke så burde du ta rød leppestift over så foundation! Det funker :-) Altså, hvis han biter og suger (ikke sånn kjempe hardt) så er det såå deilig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ble du sur? Selvsagt. Jeg prøver å bygge tråd. Trenger den achievement-en. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Blir det stort bitemerke så burde du ta rød leppestift over så foundation! Det funker :-) Altså, hvis han biter og suger (ikke sånn kjempe hardt) så er det såå deilig. Neh, tror jeg skipper det. Foretrekker å ha sminken i ansiktet. Thats just what he did. Kjempe hardt. Digg, men ikke spesielt glad i de merkene. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Neh, tror jeg skipper det. Foretrekker å ha sminken i ansiktet. Thats just what he did. Kjempe hardt. Digg, men ikke spesielt glad i de merkene. Å ha sminken i ansiktet pleier å lønne seg ja, men jeg har fått et sugemerke før rett før et jobbintervju og da måtte jeg liksom bare.. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Å ha sminken i ansiktet pleier å lønne seg ja, men jeg har fått et sugemerke før rett før et jobbintervju og da måtte jeg liksom bare.. Auch. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg har faktisk bare fått bitemerke en gang jeg. Da måtte jeg få stivkrampesprøyte.Det ble hull. Kjempeblått, lilla og svart. Kleint å ringe til legen Jeg trodde jeg kom unna med: Jeg har blitt bitt. De spurte seg HVA som hadde bitt meg -.- Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ja, Freidig og Cake. Har dere tenkt på stivkrampesprøyte?! 1 Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Menneskebitt er farligere enn bitt fra dyr sa legen. Jeg hadde knust undervev i tillegg :o Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ja, Freidig og Cake. Har dere tenkt på stivkrampesprøyte?! Oh yes. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Selvsagt. Jeg prøver å bygge tråd. Trenger den achievement-en. Frykt ikke! Nå er det ett år til neste gang. Tenkte jeg skulle kontakte klubbstyret å høre om gamle hattrick laget mitt "Ugotfdinthea" trenger ny manager. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ja, Freidig og Cake. Har dere tenkt på stivkrampesprøyte?! Tok ifjor Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Menneskebitt er farligere enn bitt fra dyr sa legen. Jeg hadde knust undervev i tillegg :o Det er sant, menneskemunner har mer bakterier enn bikkjer, selv om de slikker seg selv i ræva og kuken. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg har faktisk bare fått bitemerke en gang jeg. Da måtte jeg få stivkrampesprøyte. Det ble hull. Kjempeblått, lilla og svart. Kleint å ringe til legen Jeg trodde jeg kom unna med: Jeg har blitt bitt. De spurte seg HVA som hadde bitt meg -.- "En giggolo" skulle du har svart. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er sant, menneskemunner har mer bakterier enn bikkjer, selv om de slikker seg selv i ræva og kuken. Gjør ikke mennesker også det? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er sant, menneskemunner har mer bakterier enn bikkjer, selv om de slikker seg selv i ræva og kuken. Kanskje bakteriene fra de forskjellige stedene fører krig og utsletter hverandre? Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er sant, menneskemunner har mer bakterier enn bikkjer, selv om de slikker seg selv i ræva og kuken. Vel, enkelte mennesker slikker hverandre nedentil også. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Har du holdt på med ei vill jente nå? Ho er ung, Hva galt har rengjøring gjort for å få juling? Mye I dag regner og blåser det no fært!! Ja fy faen det blåser godt her oxo. Feil tråd, noob. Hva er galt med et bilde av øl da.? Endret 5. desember 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
sevs Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Gjør ikke mennesker også det? Jeg vet ikke hvilke fetisjer du har, men jeg får inderlig håpe at å se på gutter slite og styre med å suge seg selv der nede ikke er en av dem. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 tenk å brekke nakken imens du prøver å suge deg selv. Flaueste måten å dø på da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg