Cakenommy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Haha, takk gud for det! Blir kleint på gymmen idag, kjenner jeg. Vises jo veldig godt. Men men, ikke verd det å droppe gymmen pga noe så simpelt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 god morgen. hakke sovi til 12 på laaaaang tid. føltes digg. hva skal folk i dag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ett eller annet som ikke innebærer å gå ut stormen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jule rengjøring , å spille litt Need For Speed til Ps4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hva galt har rengjøring gjort for å få juling? 6 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Lol. Full av bitemerker på halsen. Nå kan jeg ikke gå på kinodaten jeg har imorgen, med mindre jeg går med skjerf heletiden. Kommer til å bli busta. Skulle aldri nevnt at jeg hadde en avtale imorgen. Fyren er jo minst like slu som meg. Karma. Makeup. Makeuuuup! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ett eller annet som ikke innebærer å gå ut stormen. Åh, chill å gå i medvind. God følelse av å ha kjøpt årets første julegave Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Aldri skjønt hvorfor man skal gi bitemerker og sugemerker. Fordi jeg blir jævlig kåt av å bli bitt. 2 Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Når legen ikke vet hva som er galt gir de antibiotika Jaja, får håpe jeg blir skikkelig frisk nå da. En god ting med influensaaktg piss er at man slipper en forhatt familiemiddag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Når legen ikke vet hva som er galt gir de antibiotika Faen ikke rart vi får multiresistente sykdommer når de holder på sånn. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Faen ikke rart vi får multiresistente sykdommer når de holder på sånn. Bra det er sjelden jeg er syk Jeg spurte hva det var siden jeg hadde jo influensa for bare en ukes tid siden, det var han ikke sikker på men CRP (?) var litt høy så han skulle kjøre på med antibiotika Ta en paracet hvis du føler deg dårlig Hender jeg tar en paracet, men jeg hater smertestillende -.- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det har ikke noe med om du er ofte eller sjeldent sjuk. Leger er alt for lite restriktive med å gi antibiotika. Hva lå CRP på? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det har ikke noe med om du er ofte eller sjeldent sjuk. Leger er alt for lite restriktive med å gi antibiotika. Hva lå CRP på? Euhm, den var høy. Det var alt han sa. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 I dag regner og blåser det no fært!! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Juleøl....NAJS! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Juleøl....NAJS! Feil tråd, noob. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Fordi jeg blir jævlig kåt av å bli bitt. Det er turn on ja. Men synes det er jævlig kleint med synlige bitemerker. Sugemerker har jeg aldri skjønt hva som er så pirrende med. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Feil tråd, noob. Ble du sur? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er turn on ja. Men synes det er jævlig kleint med synlige bitemerker. Sugemerker har jeg aldri skjønt hva som er så pirrende med. Hva med skittne kanyler og blodtapping, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg