Emily1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Skjønner ikke hvorfor du får så mye utstyr når du ikke har peiling på hva noe av det er. Derfor du er her for å svare på spørsmålene mine vett Jeg har gravd ut bilen min fra ei snøfonn med en sånn spade. Det skal du faen meg ha. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Derfor du er her for å svare på spørsmålene mine vett Det skal du faen meg ha. Skal du i militæret Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Skal du i militæret Hu har blitt med i en paramilitær gruppe som skal befri Breivik fra fengselet og sette han på sin rette plass; Norges trone. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Fleischmann: Ja Lars: Lol. Jakt etter kalkuner du, kan godt låne spaden min til det og hvis du vil. Nighty, night ^^ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 hva er vitsen med å like russebusser p åfacebook? får invitasjoner hele tiden Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Er det russetid igjen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Er det russetid igjen? Er vel kun 3-4 måneder det ikke er russetid? Jeg sitter ihvertfall igjen med den følelsen. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Lol. Full av bitemerker på halsen. Nå kan jeg ikke gå på kinodaten jeg har imorgen, med mindre jeg går med skjerf heletiden. Kommer til å bli busta. Skulle aldri nevnt at jeg hadde en avtale imorgen. Fyren er jo minst like slu som meg. Karma. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Cakenommy: Skulle ikke booka inn to så tett på hverandre. Noob ass! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Nja, vurderer bare å droppe den avtalen imorgen. Har allerede utsatt den ei uke fra før. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Har regnet og haglet og alt mulig i dag, har ikke akkurat vært lett å holde oversikt... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvordan gikk det forresten i dag, multisync? Fikk du ringt eksamenskontoret + legen? Nope, men har lest eksamensregelementet, og det ordner seg nok, selv om det er langt fra Idèelt. Blir heftig stress hvis konteeksamen blir sammmen med resten av eksamenene til våren. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Lol. Full av bitemerker på halsen. Har du holdt på med ei vill jente nå? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Har du holdt på med en vill fyr nå? Fixed. Endret 5. desember 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Fixed. Trodde det var litt en jentegreie, har absolutt ikke noe i mot å få et par bitemerker, men har ikke noe trang for å gi det bort Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Aldri skjønt hvorfor man skal gi bitemerker og sugemerker. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Den som tror at det er bedre å pusse sølvet enn å pusse messingen, kan ta seg en fuckings bolle. >< Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Aldri skjønt hvorfor man skal gi bitemerker og sugemerker. Den er du ikke alene om. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Markering av revir! Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Sugemerker er bare en mer sosialt akseptert måte å markere territoriet sitt. Vær glad for at han ikke tisser på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg