Kea Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det handler ikke om at det skal være spennende. Dette handler om at andre mennesker faktisk kan være så kalde at de sitter der og HEIER på en som prøver å ta livet av seg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Piffikrydder er så stygt det. Skjønner ikke at folk liker det. Er en ganske digg krydderblanding å ha på ostesmørbrød, løvbiff og pommes frites. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det handler ikke om at det skal være spennende. Dette handler om at andre mennesker faktisk kan være så kalde at de sitter der og HEIER på en som prøver å ta livet av seg.Må jo gå med stil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Og derfor liker jeg den greia hvor du limer fast hendene til huet og kutter det av deg og mye annet pes sånn at du traumatiserer folk som ser deg henge der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Husker han svensken(?) som hang seg på cam for et par år siden. Passende nok hadde han på seg en t-skjorte der det sto "Just do it". Sikkert bare tilfeldig, men 4chan lo seg jo skakk av ironien i det. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Bare hos meg www.vg.no redirecter til http://www.vg.no/login.cgi og en loginside for Telenor P-2812HNU-F3? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Yeah, husverten sa så, tho skal sies hun/de er ca 70 år så...ja Skulle gjerne ha fått skyte med AG igjen, var veldig koselig sist jeg var ute å skøyt. Jasså, ja ;) Hvor lenge siden var det? 5 år kanskje? Derfor du henger på et nerdeforum fullt av folk på VGS? Ohhhh the irony Endret 13. januar 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ohhhh the irony Hysj på deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Aner dog ikke hva den pinnen er...Pinne for å feste teltet i? Tror det var noe sånt banalt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har ikke vært i militæret en gang og jeg er ganske sikker på at det er stang til knappetelt, de kan settes sammen til lengre stenger. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hysj på deg. Tihi Haha, på HVU har vi bare brukt helt vanlige pinner. Hm.. den er fra 1985, næice. Hvordan gikk det forresten i dag, multisync? Fikk du ringt eksamenskontoret + legen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Pinne for å feste teltet i? Tror det var noe sånt banalt. Får man ikke med et par sånne metallbarduner for det da? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Noen som vet hva dette er fornoe da?! Endret 13. januar 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Noen som vet hva dette er fornoe da?! w.jpgt.jpgf.jpg spade? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) En sammenleggbar spade. Ikke så ulikt dette: http://www.youtube.com/watch?v=NhqxkI3xDYY Endret 4. desember 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ohh motherfuck! Det var nice. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Noen som vet hva dette er fornoe da?! w.jpg t.jpg f.jpg Faren min hadde en sånn. Den var the shit då eg var liten, til å grave i snøen med osv Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ohh motherfuck! Det var nice.Skjønner ikke hvorfor du får så mye utstyr når du ikke har peiling på hva noe av det er. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har gravd ut bilen min fra ei snøfonn med en sånn spade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg