Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er absolutt for at man skal kunne diskutere hverdagslige ting i denne tråden. For ikke å snakke om å kunne diskutere løst og fast. Men så var det dette med å diskutere "ingenting". Altså innelgg som egentlig ikke inneholder noe. Innholdsløs tekst med andre ord. Her gjelder det å finne en grense. Ellers synes jeg man også bær ha relativt stort rom for diskusjoner rundt forskjllig temaer. Selv om temaet kan diskuteres i en mer egnet kategori.

Og her er spørsmålet mitt. Passer ikke slikt bedre i tilbakemeldinger om tråden? Evt. begge steder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dumt at alle legger seg da. Har en følelse av at jeg blir igjen til slutt..helt alene. Kan jo selvfølgelig sette på en film eller noe. Men har sett alle =/ .

Det er jo skole i morgen for oss som ikke er syke. Ellers skulle jeg gjerne holdt deg med selskap.

Du er søt du^^.

Er det noen som har sett Big Fish? Jeg er veldig nyskjerrig på den filmen.

Lenke til kommentar
Men vi kan, og vi burde.

Dumt at alle legger seg da. Har en følelse av at jeg blir igjen til slutt..helt alene. Kan jo selvfølgelig sette på en film eller noe. Men har sett alle =/ .

Neida, vi kan ha en saklig og seriøs diskusjon :)

Jeg savner gullpapiret på melkesjokoladen, hva mener du om det?

Sekkånd thæt! Mye mer eksklusiv med gullpapiret. Det ga en liten følelse av luxus.

Lenke til kommentar
Aah, JoachimR kan snakke om hva som helst ifra pysjamasvalg på telttur til hvordan han skal overvåke familiebedriftens ansatte til hans favorittrouge.
JoachimR.

Husker han sendte meg et bilde på msn. Han så jævelig ut. =D

Lenke til kommentar
Er det normalt å blø i over 3 timer fra et bittelite sår som dukka opp fra intet?

Nei, er vel kanskje ikke det. Kanskje du er en bløder, noe som ville vært synd. Får da håpe det gir seg snart. kroppen pleier som regel å lappe seg selv igjen før eller senere.

Lenke til kommentar
Sekkånd thæt! Mye mer eksklusiv med gullpapiret. Det ga en liten følelse av luxus.

Ja ikkesant? Og så er jeg helt sikker på at sjokoladen smakte mye bedre med gullpapir enn denne plastikken!

Jeg savner egentlig det papiret jeg også. Var mye koseligere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...