Slimda Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Vil ikke ha en asiankid.Genmodofiserte unger kommer nok snart, så bare hold eggstokkene dine klare. Piffikrydder er så stygt det. Skjønner ikke at folk liker det.Jeg elsker Piffikrydder. Spiste det religiøst det året jeg var i militæret. MMmmm, Toast! Lol, husverten har sine barnebarn boende hos seg atm og noen har fått "spilleavhengighet" så internet forsvinner tydeligvis i løpet av kvelden.Ah, "Spillavhengighet". Yeah right. Ligger mer bak, men tror ikke jeg skal skrive det på åpent forum.Du kan ta det på skjult forum med meg Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Genmodofiserte unger kommer nok snart, så bare hold eggstokkene dine klare. Jeg elsker Piffikrydder. Spiste det religiøst det året jeg var i militæret. MMmmm, Toast! Ah, "Spillavhengighet". Yeah right. Haha, awyeah! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Er det forresten noen blondiiiner her inne? Jeg er originalt mørkblondine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe kalkun og invitere på førjulsmiddag en av dagene. Kalkun er skamdigg, men er litt mye for bare meg og Anfall. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe kalkun og invitere på førjulsmiddag en av dagene. Kalkun er skamdigg, men er litt mye for bare meg og Anfall.Forumfest! Men ja, førjulsmiddag er jo kjempekoselig med gode venner og slikt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe kalkun og invitere på førjulsmiddag en av dagene. Kalkun er skamdigg, men er litt mye for bare meg og Anfall. Kjøp en babykalkun. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kjøp en babykalkun.Nei. Det skal gjøres ordentlig. Små kalkuner blir lettere tørre i kjøttet også. Forumfest!Men da må jeg jo kjøpe så mange kalkuner Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Forumtreff med kalkunjakt på dagen, og kalkunmiddag på kvelden. 2 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Forumtreff med kalkunjakt på dagen, og kalkunmiddag på kvelden.Samt julefergå maraton! [yt]t3-nY0bb2NA[yt] Endret 4. desember 2013 av Fasit Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg er originalt mørkblondine. ♥ Kan forresten være med og jakte, jeg. Bruker bare ag'en min. om ikke, så får jeg forhåpentligvis en lommekniv av nissemoren min til jul. Blir bra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kan forresten være med og jakte, jeg. Bruker bare ag'en min.AG-en er litt dårlig å jakte med. Ødelegger kjøttet rimelig mye. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ikke mer enn normal jaktrifle. Samme ammo. (Forutsetter at man ikke kjører full auto...) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Haha, da mister du den du og da :O that's not fair... Yeah, husverten sa så, tho skal sies hun/de er ca 70 år så...ja Skulle gjerne ha fått skyte med AG igjen, var veldig koselig sist jeg var ute å skøyt. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ikke mer enn normal jaktrifle. Samme ammo. (Forutsetter at man ikke kjører full auto...) Jeg foretrekker hagle, men så er jeg småviltjeger Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg foretrekker hagle, men så er jeg småviltjeger Derfor du henger på et nerdeforum fullt av folk på VGS? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 om ikke, så får jeg forhåpentligvis en lommekniv av nissemoren min til jul. Blir bra. Wat. Har du ikke din egen lommekniv enda? Fikk min første da jeg gikk på barneskolen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Herregud... leste nettopp om det som skjedde forrige lørdag. Jeg kjenner jeg blir virkelig kvalm av det. Var fullt klar over at mange av de som hang der var syke i hodet, men at SÅ mange faktisk ble med på dette syke stuntet hadde jeg ikke forventet. Fy faen. http://www.dailydot.com/news/4chan-stephen-house-fire-livestream/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=GGaHHT0r7pA&feature=c4-overview&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Nudelpus er en stor og skummel mann som heter Arne. Bare lurte på siden han nevnte han måtte slutte med p piller:) men det var vell en spøk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 En fyr tenner på seg selv på kamera? Meh, kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg