Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Awsum, våkner opp og skal ha eksamen, lagt alt klart til å gå ut døra, også kommer jeg meg til dusjen og kaster opp, og har ikke stoppet siden.

Minn meg på å aldri spise kebabpizza dagen før eksamen. Tror nesten jeg bare må sitte denne ut, for driver å løper og spyr sånn hvert kvarter :sick:

 

Forrresten noen som har tatt konteeksamen? Når hadde dere det? Har liksom ikke så veldig lyst til å ta den midt oppi eksamensperioden med alle de andre fagene jeg har til våren.

Også, legeerklæring, hvordan funker det? Uaktuelt at jeg drar til legen i dag, men venter jeg til jeg slutter å kaste opp så er det jo for sent? (men går fint uten, mister bare et forsøk)

Lenke til kommentar

Jeg er sexy og lubb1. Eller trøtt. Mest trøtt.

 

Planer for dagen, folkens?

 

Nå som jeg mirakuløst nok fikk katten ut av huset før halv åtte, skal jeg bruke den halvtimen jeg vanligvis bruker på å fange henne på å slæcke før jobb, så blir det jobb som for håpentligvis bringer noe mer spennende enn bare å skrive Vær-Sjur, og så blir det jo spennende å se om jeg må måke sne eller ei når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

Nudelpus, syns det du skrev var bra, men som Slimda sier så skal man ikke kommentere noe man ikke har noe med her inne ;p

Jeg er jo helt ny :p

 

PIFF PIFF! <--- viser piffen min as.

aw, jeg ble vel litt følsom :( men jeg setter pris på forumet liksom, måtte bare få uttrykt det. Også synes jeg at alle skal være snille mot hverandre. Men hey, this IS internet, right?
http://www.youtube.com/watch?v=yRhq-yO1KN8

 

(du kan forresten få lov av meg å kommentere, og btw jeg digger biffen din)

 

blablabla

Du kan bare skippe eksamen også drar du til legen senere i dag når du føler deg bedre! Så får du tatt den på nytt. Sånn er det iallfall på vgs! :thumbup:

 

 

Nudelpus er en stor og skummel mann som heter Arne.

Helt riktig! Har deilig skjegg og ølmage og alt.

Lenke til kommentar

Også, legeerklæring, hvordan funker det? Uaktuelt at jeg drar til legen i dag, men venter jeg til jeg slutter å kaste opp så er det jo for sent? (men går fint uten, mister bare et forsøk)

Ring legen din med en gang. Ring også eksamenskontoret ditt og fortell de at du er syk og leverer den faktiske erklæringen (ev. gi de henvisning til legen din) så snart du kan bevege deg ut.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

aw, jeg ble vel litt følsom :( men jeg setter pris på forumet liksom, måtte bare få uttrykt det. Også synes jeg at alle skal være snille mot hverandre. Men hey, this IS internet, right?

Morsomt på forumet her, derfor jeg fremdeles er her. Alltid noe å diskutere og lære om. Og nye folk å møte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...