Emily1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nja, ligger på sykehuset, nyoperert med smerter fra helvete, vil si at smertelindring er bra. Oj, går det bra? God bedring ikke rart vi ikke har hørt noe særlig fra deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 + 60 cm !!!!Minimal forskjell. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Nja, ligger på sykehuset, nyoperert med smerter fra helvete, vil si at smertelindring er bra. Bare ikke bli avhengig så. Smertelindring er skummelt nok det >.< Edit: Jeg var mer eller mindre lam fra hofta og ned når jeg fikk skiveutglidning og prolaps. Men nektet morfin, jeg er dritredd for alt som har med dop å gjøre. Edit 2: Uansett god bedring, var ikke vondt ment, bare jeg som er hysterisk. Endret 3. desember 2013 av Melilot Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Endret 19. januar 2014 av Nudelpus 3 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Drugs er bra drugs er flott drugs er godt for hjerte og kropp Dop er wack og gay dop er for folk som gjemmer seg. God natt forum-horum. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) ░░░░░░░░░░░░▄▄░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░█░░░░░░░░███████▄▄█░░░░░██████▄░░▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░█░░██████▀░░░░▀▀██████▀░░░░ den var ikke til han karen over meg Endret 3. desember 2013 av Bork Laser 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 ░░░░▀██████▀▀░░░░▀██████ ░░█░░░░░░░░░█████▓▓▓▓▓▓ ░█░░░░░░░░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓ ░█░░░░░░░░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓ ░█░░░░░░░░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓ ░█░░░░░░░░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓ ░█░░░░░░░░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓ ░░▄██████░░░░░█▄▄███████ ░░░░░░░░█░░░░█░░░░░░░░░ ░░░░░░░░█░░░█░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░▄▄░░░░░░░░░░░░ Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 ░░░░░░░░░░░░▄▄░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░█░░░█░░░░░░░░ ░░░░░░░░░█░░░░█░░░░░░░░ ███████▄▄█░░░░░██████▄░░ ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░ ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░ ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░ ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░ ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░ ▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░█░░ ██████▀░░░░▀▀██████▀░░░░ den var ikke til han karen over meg Haha! Du kan ikke bare trekke det tilbake nå! thanks Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) / \( @ / \ @ )` .__ , " ".__ , " Endret 3. desember 2013 av Bork Laser 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hey, jeg kan kjøpe mitt eget øl i butikk jo ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg bare syns DNFK har mistet piffen. Jeg skal gi deg piff jeg. Drugs er noe herk. Bare dårlige drugs. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 ganske greit det da Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg skal gi deg piff jeg. Bare dårlige drugs. All drugs er bad. Mkay. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg skal gi deg piff jeg. Det tror jeg ikke du tør. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Omg må slutte på p-piller, blir så følsom </3 Det tror jeg ikke du tør. Jeg tør Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Nudelpus, syns det du skrev var bra, men som Slimda sier så skal man ikke kommentere noe man ikke har noe med her inne ;p Jeg er jo helt ny PIFF PIFF! <--- viser piffen min as. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg er sexy og lubb1. Eller trøtt. Mest trøtt. Planer for dagen, folkens? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg