Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Oppkjøring i morra, finner ikke det jævla heftet med sikkerhetsspm...

Pust ut, klarne tankene også stresser du deg helt ned og leter en ekstra runde! :thumbup:

Har du laget bilde til meg nå da nudelpus?

Oj må gjøre det etter trening!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup: faen jeg er så positiv i dag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har eksamen i morgen og har influensa og feber, men kommer til å stille likevel. Det er ikke noe feil med meg. Føles godt

Jeg skulle ønske jeg hadde samme følelsen. Jeg har allerede en eksamen jeg skal konte, og en jeg ikke er sikker på om jeg har blitt meldt opp i (pga. misforståelser, og jeg som ikke sjekket opp)

Lenke til kommentar

Trenger ikke være erfaren narkis for å få gode saker. Når jeg startet kom jeg rett inn i en av flere grupper, som oftest bruker å ha prima vare. Handler mye om bekjentskaper.

Hehe, ja. Du er vel den dealeren tenker jeg. Vet om en som faktisk er mye yngre som sier han har det beste. Men fyren er jo blitt så sykt sløv. Får var han jo kjapp i vendingene, mens nå hører han jo ikke hva folk sier engang

Lenke til kommentar

Hehe, ja. Du er vel den dealeren tenker jeg. Vet om en som faktisk er mye yngre som sier han har det beste. Men fyren er jo blitt så sykt sløv. Får var han jo kjapp i vendingene, mens nå hører han jo ikke hva folk sier engang

Er ikke noe dealer, jeg nei. Men har ikke noe problem med å ordne stæsj, om jeg føler for det.

Omgås ikke med slike. De aller fleste i den sosiale sirkelen min er oppegående. Fordi om det sirkulerer en del forskjellig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...