Emily1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Oppkjøring i morra, finner ikke det jævla heftet med sikkerhetsspm... Pust ut, klarne tankene også stresser du deg helt ned og leter en ekstra runde! Har du laget bilde til meg nå da nudelpus? Oj må gjøre det etter trening! faen jeg er så positiv i dag Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg har eksamen i morgen og har influensa og feber, men kommer til å stille likevel. Det er ikke noe feil med meg. Føles godt Jeg skulle ønske jeg hadde samme følelsen. Jeg har allerede en eksamen jeg skal konte, og en jeg ikke er sikker på om jeg har blitt meldt opp i (pga. misforståelser, og jeg som ikke sjekket opp) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 faen jeg er så positiv i dagHvorfor det egentlig? Fått deg noe eller? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nei! Men du kan fikse meg kakao! Med krem og dryss på? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Digger det faktumet at jeg endelig har funnet noen å leke mindgames med, og alt det andre. Fornøyd, hehe! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Sliter litt med hva jeg skal gi i julegave. Akkurat fått kontakt med min sønn på 9 år, men vet ikke hva jeg skal kjøpe til han. Tips taes i mot Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Digger det faktumet at jeg endelig har funnet noen å leke mindgames med, og alt det andre. Fornøyd, hehe! Alt det der andre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Sex og dop og stein og rull og sånt. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Sex og dop og stein og rull og sånt. Ja, selvfølgelig. Folk er vel på sterke saker her på tirsdagene. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ja, selvfølgelig. Folk er vel på sterke saker her på tirsdagene. Hva trodde du? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hva slags mindgames? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Type dominansespill. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hva trodde du? Det er vel rimelig å anta at man ikke kan være dopet ned 24/7. Med mindre man har en solid egenkapital eller produserer selv såklart. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det er vel rimelig å anta at man ikke kan være dopet ned 24/7. Med mindre man har en solid egenkapital eller produserer selv såklart. Har fortsatt ikke brukt ett eneste rødt øre på dop. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Har fortsatt ikke brukt ett eneste rødt øre på dop. Snylter! det er jo satans dyrt. OT: HElle dussen så søtt Endret 3. desember 2013 av Fasit Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Snylter! det er jo satans dyrt. OT: HElle dussen så søtt Lol. Du er ikke kjent med stonermiljøet. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Lol. Du er ikke kjent med stonermiljøet. Ja, er du ikke erfaren narkis blir det alltid en dårlig deal Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ja, er du ikke erfaren narkis blir det alltid en dårlig deal Trenger ikke være erfaren narkis for å få gode saker. Når jeg startet kom jeg rett inn i en av flere grupper, som oftest bruker å ha prima vare. Handler mye om bekjentskaper. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Trenger ikke være erfaren narkis for å få gode saker. Når jeg startet kom jeg rett inn i en av flere grupper, som oftest bruker å ha prima vare. Handler mye om bekjentskaper. Hehe, ja. Du er vel den dealeren tenker jeg. Vet om en som faktisk er mye yngre som sier han har det beste. Men fyren er jo blitt så sykt sløv. Får var han jo kjapp i vendingene, mens nå hører han jo ikke hva folk sier engang Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hehe, ja. Du er vel den dealeren tenker jeg. Vet om en som faktisk er mye yngre som sier han har det beste. Men fyren er jo blitt så sykt sløv. Får var han jo kjapp i vendingene, mens nå hører han jo ikke hva folk sier engang Er ikke noe dealer, jeg nei. Men har ikke noe problem med å ordne stæsj, om jeg føler for det. Omgås ikke med slike. De aller fleste i den sosiale sirkelen min er oppegående. Fordi om det sirkulerer en del forskjellig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg