Mr. Hermonella Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 En kamerat av meg vant TV på HW.no i fjor, kjenner at jeg ble litt misunnelig da :/ Kan jo også nevne at han også vant en PC på gathering året før... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg føler jeg har vunnet greit selv. Vant i julekalender på Gamer.no for et par år siden. Vant et kabinett på HW-Facebook konkurranse. Og har vunnet en helgekonkurranse på HW. Dama vant er skjermkort en gang. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Jeg fikk "My Boobs Are Okay"-singel med Lene Alexandra fra Prisguide. Signert og alt. Var noen andre småting i pakken også. Var på den tiden de holdt på å lansere Prisguide v2 og premierte noen tilfeldige av de som var med å ga tilbakemeldinger. Endret 3. desember 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Damn you. Jeg har mistet motivasjonen til å bli med på sånne ting siden jeg aldri har vunnet noe. Det eneste jeg kan huske å ha vunnet er en golfhanske i en fotballkonkurranse på en barnefestival da jeg var kid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg fikk "My Boobs Are Okay"-singel med Lene Alexandra fra Prisguide. Signert og alt. Var noen andre småting i pakken også. Hah. Den fikk jeg også med i Gamer.no-premien. Gav den videre til broren min i julegave. Tror de bare hadde en hel bønsj av dem og ville bli kvitt dem. Broren min tok den med seg når han dro tilbake i force'n. Gjorde visst suksess på brakka. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Hah. Den fikk jeg også med i Gamer.no-premien. Gav den videre til broren min i julegave. Tror de bare hadde en hel bønsj av dem og ville bli kvitt dem. Broren min tok den med seg når han dro tilbake i force'n. Gjorde visst suksess på brakka.Ja, det kan jeg tenke meg. Måtte le når jeg pakket opp. Ble kjedelig etterhvert, hadde kanskje hjulpet om det var DVD. Lurer litt på hvorfor de hadde en haug med singler liggende i utgangspunktet. Endret 3. desember 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Eksamen i morra og har ikke forberedt meg stort enda, im fucked. Det er noe feil med meg. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Satt på hesteryggen og frøys i 4 timer i dag. Kanskje ikke så smart rett etter influensaen. Feber igjen. Det må være noe feil med meg og. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Eksamen i morra og har ikke forberedt meg stort enda, im fucked. Det er noe feil med meg. Du er nok ikke alene. Logg av forumet så bruker du resten av kvelden på å øve! Satt på hesteryggen og frøys i 4 timer i dag. Kanskje ikke så smart rett etter influensaen. Feber igjen. Det må være noe feil med meg og. Legg deg godt under dyna med favorittprogrammet eller nice sanger og drikk en god og varm kopp te! Flere det er noe galt med? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Flere det er noe galt med?Snufser og er litt snørrete. Kommer du innom og fikser meg kakao? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nei! Men du kan fikse meg kakao! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nei! Men du kan fikse meg kakao! Null problem. Men da må du komme innom først. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Oppkjøring i morra, finner ikke det jævla heftet med sikkerhetsspm... Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Har du laget bilde til meg nå da nudelpus? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Oppkjøring i morra, finner ikke det jævla heftet med sikkerhetsspm...Jeg fikk aldri noe hefte. :O Men fikk kjørelærer til å gå gjennom de noen ganger. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg fikk aldri noe hefte. :O Men fikk kjørelærer til å gå gjennom de noen ganger. Skal ikke være noe problem, jeg kan jo basis om bil... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Da har jeg sendt inn spørsmål til http://what-if.xkcd.com/ for første gang. Blir spennende om jeg får svar eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Og, hva var spørsmålet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hvor mange prosent av verdens nålevende befolkning som har vært avbildet naken på Internett. Om det finnes noen som klarer å grave opp den informasjonen så er det han. Spurte også om hvor mange tommer med penis som stakes i løpet av ett minutt på verdensbasis. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Eksamen i morra og har ikke forberedt meg stort enda, im fucked. Det er noe feil med meg. Satt på hesteryggen og frøys i 4 timer i dag. Kanskje ikke så smart rett etter influensaen. Feber igjen. Det må være noe feil med meg og. Jeg har eksamen i morgen og har influensa og feber, men kommer til å stille likevel. Det er ikke noe feil med meg. Føles godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg